Ik ben heel druk bezig met het verbouwen van mijn Astra F en nu zo goed als klaar, maar door de onbetrouwbaarheid van een persoon die het spuitklaar maken voor zijn rekening wilde nemen ben ik nu dringend op zoek naar een betrouwbare en goeie voorwerker die dit project samen met mij spuitklaar wil maken.
Ik hoop dat ik hier iemand vind die dit wil doen.
Blijkbaar vinden sommige mensen het hier normaal om zo te reageren ipv het werk te waarderen dat iemand in een op- en ombouwproject heeft gestoken.
Vind het zelf al frustrerend genoeg zo kort voor de eindstreep nog vertragingen op te lopen omdat mensen zich niet aan de afspraken die gemaakt zijn houden.
Om dan nog zo respectloos te reageren op een Opelliefhebber die dringend om hulp vraagt …..:puke
Blijkbaar ben ik ook hier aan het verkeerde adres. Erg jammer
Dank je wel. Dat hoop ik ook.
Gelukkig zijn er ook nog mensen hier die het werk, de tijd, het geld dat erin zit en de moeite die zo’n project kost weten te waarderen en respecteren.
Begin zelf maar eens aan een kale karrosserie te werken en bouw die eens op tot een unieke Opel. Als je dan zo’n reactie krijgt (:fy1:fy1) vraag je je ook af waarom je hier eidenlijk nog op het “Opel liefhebbersforum” zit.
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.