Astra F, Hoofdsteunen achterbank installeren.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F, Hoofdsteunen achterbank installeren.

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Astra 1.4 NZ
    Deelnemer

Hallo allemaal.

Na even rondkijken op het internet heb ik gelezen dat je achteraan hoofdsteunen zou kunnen plaatsen op de achterbank van een Astra F, maar alleen als je deze bovenaan (waar normaal hoofdsteunen zitten) de buisjes kan voelen. Dus gisteren even gekeken en ja kan het induwen op de plek waar de hoofdsteun in moet. Nu mijn vraag: moet ik daar dan gaatjes maken en het plastiek bevestigingsmechanisme er gewoon indoen, eerst kopen bij dealer ofc, hoofdsteun(ben ik naar op zoek) er in doen en klaar?

Christiaan Hummel
      Deelnemer

Je zocht toch grijze? Kijk hier eens naar: http://www.gunacar-parts.com/set-grijze-hoofdsteunen-opel-corsa-b” onclick=”window.open(this.href);return false;

Astra 1.4 NZ
        Deelnemer

Heb deze ook al gevonden maar vertrouw site niet. Al eens iets bij gekocht toen bij diezelfde toen hij onder iets andere naam werkte. Zoek maar pp google autobedrijf guna. Heb na veel emails en dreigen met politie indertijd geld toch teruggehad..

Christiaan Hummel
          Deelnemer

Hmmz dat wist ik niet, maar goed dat je het aangeeft.

Ik kan als je wil hier in Amsterdam even op de sloop gaan kijken, moet er binnenkort zelf toch naar toe

Ik ben wel benieuwd als je de hoofdsteunen hebt, hoe het werkt. Zou je dan een HOW-TO kunnen maken, dan kan ik het ook gaan doen (heb er nu even geen pecunia voor).

midnight black
            Deelnemer

How to: op de juist plaats gaatjes in de bekleding maken en de hoofdsteunbevestiging er in duwen/voorzichtig slaan (zit er geklemd in)

Astra 1.4 NZ
              Deelnemer

Met hoofdsteunbevestiging bedoel je di buisjes die je moet gaan kopen?

midnight black
                Deelnemer

Hiermee bedoel ik de grijze of zwarte kunststof pijpjes waarvan je het kraagje met de blokkering boven de bekleding uit ziet steken.
                  Zijn er op de sloop zat alleen moeilijk uit de auto te halen zonder hele stoel of bank af te breken. Je kunt eventueel van de wat oudere sedans pakken (Omega/Vectra A) daar zitten ze in de hoedenplank maar ik durf zo niet te zeggen of die hetzelfde zijn.

Astra 1.4 NZ
                  Deelnemer

Ja dat is dat ronde kunststof juist. Kan je toch gwn nieuw krijgen of niet?

AsconaC20NE
                    Deelnemer

heb het ook gedaan jaren geleden bij mn astra F. Busjes kun je zo bij de dealer bestellen, kost bijna niets. Dan gaatjes maken op de goede plek , busjes er goed in drukken. EN vervolgens de hoofdsteunen, nog geen 10 min werk

Astra 1.4 NZ
                      Deelnemer

Klinkt heel simpel :) ik wacht nu op hoofdsteunen en binnenkort naar dealer om buisjes.. Word dat verkocht per set of wat? En heeft iemand een artikelnummer ofzo?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.