Astra F gsi V6 #c30xe vermogensuitdraai toegevoegd

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Astra F gsi V6 #c30xe vermogensuitdraai toegevoegd

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 51 tot 62 (van in totaal 62)
  • Auteur
    Berichten
  • #17745400
    Corsa_GSi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Wat je er uit kan halen ligt aan de brandstof die je wilt gaan rijden.
      Op super+ of v-power krijg je er meer uit dan op euro95.

      Ik heb mijn 3 liter laten chippen op euro95 en had 210pk / 330nm.
      En de gasten die het gedaan hebben, zeiden nog dat er op 98 nog wel een pk of 20 in zou zitten.

      #17745401
      Basgsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Ik rij op octaan 102. Voordeel van vlak bij de grens wonen. Bij de Aral is 102 nu net zo duur als 95 in NL.

        Had jouw ervaring al gelezen in het topic, en ben erg benieuwd wat mijn blok nog aan pk’s en NM heeft.
        Heb de kat er tussenuit dat maakte volgens rudy (miruni ook wel uit). Verder groep a uitlaat.

        Vandaag kon ik me niet beheersen en heb ff flink gas gegeven om een porsche voor te blijven :vertag
        en de koppeling had het al wel zwaar, hoop dat het straks ook nog gaat, want heb deze koppeling net nieuw
        en vind een sportkoppelingset erg duur. Heb jij ook gewoo standaard LUK koppeling?

        #17745402
        Basgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Zo vanavond is de astra afgesteld door Rudy (miruni). Iedereen zei dat met 2.5 ecu de x30xe te arm zou lopen, maar daar was geen sprake van.
          De motor deed het al goed vanaf het begint eigenlijk. Met originele computer was het 221Pk en 308 Nm. Bovenin was niet veel meer
          te halen maar in het middengebied toch nog wat koppel en dat merk je met rijden flink!

          Het resultaat is 228PK en 322NM, had op iets meer koppel gehoopt maar ben er zeer tevreden mee, ondanks het kleine aantal PK
          winst is het een hele andere auto geworden, veel soepeler en trekt als een malle. Zal misschien straks of anders morgen een filmpje
          plaatsen.

          Miruni bedankt!


          @corsa_gsi
          lijkt erop dat er wat fout was dan met de software in jouw auto dat deze maar 186 pk leverde en daarna 210. misschien een
          sensor die niet goed was?

          #17745403
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            Dat is toch wel netjes hoor :thumbup

            #17745404
            jblfreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              zeer netjes

              wat voor bak heb je er aan ??

              #17745405
              Basgsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                [youtube:229ucwos]http://www.youtube.com/watch?v=b8fBWwJdETE[/youtube:229ucwos]

                #17745406
                Basgsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  Op de terugweg wel mazzel gehad. Reed op een bijna verlaten A18 terug en wilde uiteraard
                  toch even voelen wat hij doet dus naar de 3 geschakeld en 100 km/h toen volgas door naar de 4
                  en heel even naar de 5 en bij 220km/h vond ik het wel goed (top zou volgens de gegevens 249 km/h zijn)
                  ik liet de auto uitlopen en toen ik 160 reed bij een op en afrit zie ik een touran de snelweg op komen en voelde niet goed
                  gas los en idd het was politie. Na 2 km is de shell en kreeg ik een politie volgen bordje te zien. Uiteraard had ik de mist
                  lampen ook aan, maar was te laat om uit te zetten.

                  Agent komt naar me toe en zegt dat me koplamp niet goed staan pfffff gelukkig, ook de mistlampen was hij niet blij
                  mee. Dus ik uitgelegd in mijn astra g gaan ze na gebruik uit, in deze astra blijven ze aan tot de schakelaar weer is ingedrukt.

                  De kap moest los, om te kijken of ik er iets aan kon doen, en dan valt zon V6 natuurlijk op. Daarom aan iedereen gewoon ff de 55 euro uitgeven
                  en het blok op kenteken zetten, stelt niks voor. Komt hij er niet doorheen is het ook te gevaarlijk om mee te rijden!!! ff praatje gemaakt en vroeg wat
                  zon v6 nou doet, ik heb maar gezegt dat het qua vermogen niks uitmaakt alleen zon v6 zo lekker rijdt :jerry

                  #17745407
                  sebastiaankadettcabriogsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 November 2005

                    wahahah lekker :P

                    #17745408
                    corsaagsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Mooi resultaat Bas! :thumbup

                      #17745409
                      Corsa_GSi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Bij mij hangt er een automaat achter, dus geen idee over koppelingsplaten enzo.
                        Persoonlijk zou ik er een Sachs Performance set in stoppen, of 1 van OMP, die van Sachs Performance houden het ook zeer goed uit op een phase 2 let (met spints en circuit gebruik).

                        Overigens heb ik een x25xe computer, jij waarschijnlijk een c25xe?

                        Alles werkte prima toen hij afgesteld werd, ze hebben hem van te vooren nog even uitgelezen hiervoor.

                        #17745410
                        Basgsi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 June 2004

                          ik heb een c25xe computer idd. De koppeling houd het gelukkig wel uit, weet niet
                          tot welk vermogen zon luk set geschikt is. Heb 2 sprintjes van stilstand naar 120 getrokken
                          en de eerste keer rook je um wel iets de 2de keer niet. de eerste keer ging ik in de 1 volgas met
                          slippende banden 2 keer hoe je het snelste bent (uit ervaring) was het wat netter met half gas de eerste
                          meters en daarna vol door en ook naar de 2 geen problemen. uiteraard zal de set wel sneller slijten.

                          Zon sachs set is ook gelijk zo duur toch? minimaal 500+ ofzo. Deze set via ebay gekocht van iemand die verkeerd
                          besteld had en voor minder dan de helft van de prijs gekocht :vertag

                          #17745411
                          Basgsi
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            De uitdraaien:

                            De verandering in de koppelskromming heeft het echt een hele andere motor gemaakt. Verschil in nummers
                            is misschien niet groot, maar tijdens rijden echt groot verschil. En scheelt natuurlijk dat de auto bij de eerste
                            run met originele computer al zoveel pk had en goed liep alleen te rijk.

                            Ben echt tevreden en voor chippen van een v6 hoef je echt niet naar duitsland :worship:

                          12 berichten aan het bekijken - 51 tot 62 (van in totaal 62)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.