Astra F GSI LET schokken zichtbaar bij de voorwielen.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F GSI LET schokken zichtbaar bij de voorwielen.

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    armando

Hey

Gister mijn astra laten keuren,omdat deze behoorlijk laag staat wilde de keurmeester hem zelf de brug op rijden.
      Toen ik buiten de auto naar dit gehannes van dit figuur stond te kijken viel mij iets op.Van stilstaand naar voren of naar achter rijdend zie ik duidelijk het voorwiel zowel links en rechts schokken.Het is binnen ook voelbaar.Dit gebeurde na het ombouwen van xe naar LET.Dus met de F28 bak.In 6jaar heb ik drie setjes vliegwiel en koppelingen verandert,maar het verdwijnt niet.Voor de rest geen speling in de assen.
      Kan dit aan de veerpootlagers liggen?????

Fearless
      Deelnemer

Je bedoelt dat wiel in de wielkast beweegt? van voor naar achter zeg maar?

Dat zit hem in de draagarmen en veerophanging. Heb je dat nog een beetje verstevigd met poly bussen of is dat std?

Hier op dit filmpje mooi te zien bij een POLO…..
        Waarvan de std rubbers gigantisch slap zijn en je het wiel zo van voor naar achter kan duwen.

[youtube:c3xlnm5b]http://www.youtube.com/watch?v=WJaZ4yLCTeg[/youtube:c3xlnm5b]

armando

Ja dat zag ik.
          Draag armen ok snap ik,maar veer ophanging? welk deel dan?

Trompie

Ik denk dat je het in idd in je draagarm of veerpootrubber moet zoeken!

armando

Veerpoot rubber???

mayhem

Draagarmen. Geen hond die ze ooit vervangt. Durf te wedden dat je ze met de hand heen en weer kan halen. Maak t jezelf makkelijk en koop nieuwe armen compleet ipv enkel rubbers.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.