Weet iemand of het mogelijk is om bij een astra f elektrische ramen in te bouwen in plaats van de originele slingers die er nu in zitte ?
En zo ja, wat heb ik nodig en wat moet ik doen?
Er zijn Astra F’s die het hebben. Dus geluk hebben op de sloop is wat je moet doen. De hele deurpanelen moeten mee, het is niet mogelijk om de knopjes over te zetten.
Daarna een hoop gedoe met kabels
Als de deurstekkers aan de autozijde veel aanwezige pennetjes hebben, heb je kans dat je auto is voorbereid. Wat ik gelezen heb is dat de bovenste twee pennetjes voor de raambediening zijn.
Kijk ook even of de betreffende zekeringspennen in het kastje voorbereid zijn. Dat zou ook een positief signaal zijn
niet elke gl is het zelfde ;)
mijn rooie gl had de dikke stekker er wel zitten, mijn huidige gl heeft alleen maar 2 kabeltjes van de luidsprekers lopen.
kabels moet je sowieso trekken vanaf de zekeringskast en zo.
Uitvoering zegt inderdaad niks. Ik heb wel die dikke stekker, maar dan met maar twee bezette pennetjes voor de speaker. Kan me wel voorstellen dat de GL als eerste een kabelboom op maat heeft gekregen omdat daar het meeste op bespaard kan worden. Er zullen er niet veel voorbereiding hebben waarschijnlijk.
Maakt het naar mijn mening alleen maar uitdagender ;)