Inderdaad, echt een mooie Astra Ronald ! :wub Uniek ding zo in originele GSI uitvoering met C20XE
Heb zelf een originele 5-deurs GSI gehad, met C20XE en vol met alle leuke optie’s ook als; alarm, electr. schuif/kanteldak, airconditioning, stoelverwarming, hoofdsteunen achter, alles electrisch (behalve ramen achter) dubbele airbag, leeslampjes achter etc.. uit Duitsland gehaald toen. De auto had zelf originele Irmscher nachrustungs seiten-schweller !! :agent (redelijk zeldzaam naar wat ik me heb laten vertellen !)
Verkocht aan de vriendin van een vriend van me, en ze heeft ‘m nog steeds en is er nog steeds heel blij mee !
Origineel C20XE M2.8 (dus geen ombouw !!) Soms nog steeds wel is spijt van dat ik ‘m verkocht heb… :???:
Gelukkig is de auto in goede handen, en krijgt goed onderhoud en wordt niet versjonnieficeerd god-dank..
ben benieuwd hoe uniek die eigenlijk zijn. als 5 deurs zie je ze ook niet zoveel tot zelden, en al helemaal niet met leuke optie’s
@Oenatje wrote:
dat vind ik niks omdat de lijn niet klopt door het missen van de skirts. de gsi bumper ligt dan een stuk lager dan de zijkant van de auto en de achterbumper.
Klopt, voorzijde ietsjes wel, hoewel het achter best mee valt hoor, daar is die niet zo laag als voor..
Toch staat het wel strak een fase 2, zonder stootstrips (en zonder zij-skirts) met F2 grile maar dan wel de bumpers.. Tenminste ik vind het wel mooie staan..
Zelf ga ik ook op mijn Astra de voor en achterbumper van een fase 1-GSI zetten.. Voorzijde moet nu wel eigenlijk de fase 1 gsi bumper is steek meer uit, een geeft zodoende veel meer ruimte in de bumper, aangezien ik de hele geometrie van het front drastisch heb gewijzigd ivm plaatsmaken voor een fatsoenlijke radiateur, oliekoeler etc..