Astra f cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #17982922
    Astra 1.4 NZ
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 December 2011

      voor hoeveel heb jij je stoel opnieuw laten bekleden?
      En zeer interessant project ik zou dat ook wel willen leren, een motor reviseren!

      #17982923
      VincentR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 October 2009

        Sorry dat ik laat reageer… Had je reactie helemaal over het hoofd gezien.

        Ik heb dat in Uden laten doen bij Smits stoffering voor geloof 65 euro (maar weet het niet zeker meer). Maar het was alleen het opnieuw vormen en vullen van de wangen. Srof van de stoelen was bij nog in erg goede staat.

        #17982924
        VincentR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 October 2009

          Van het weekend aan de gang geweest met de oliekoeler. Deze hangt nu en is ook aangesloten.
          Toen nog even wat tijd over gehad en gelijk de fase 1 koplampen erin gezet en de GSI grill gepast. Nu de grill binnenkort nog eens naar de spuiter brengen en dan is dat ook weer klaar.

          Hier wat foto’s van het oliekoeler verhaal, van het frontje hoe het nu is heb ik nog geen foto’s:

          Servicedeel van de modderkuip wat ingesneden voor de slangen

          Voor mij de eerste keer dat ik gewerkt hebt met de AN-koppelingen en moet zeggen, kost wat maar dan heb je ook wat. Het werkt echt ideaal! :D

          #17982925
          martijnhuiskamp
            Lid sinds:
            13 December 2012

            Ik heb dezelfde auto als hier geplaatst Ik moet mijn Remus einddemper buis van de demper naar de middendemper verlengen Weet jij toevallig de diameter van de buis van de middendemper? kan het nergens vinden. Ik zoek ook iemand die mijn middendemper kan lassen drie ophangpunten en evt een buisje aanpassen / verlengen. Heb jij daarmee ervaring of ken je iemand die dat kan?

            #17982926
            VincentR
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 October 2009

              Phoe, diameter durf ik zo niet te zeggen wat dat origineel is….
              Iemand die goed kan lassen weet ik wel, maar dat is dan wel in Oss. Johnny Walters heet hij.

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.