Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra F cabrio 97
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 november 2011 om 10:18 #17243649
Hay allemaal,
ik heb vandaag uren zitten lezen in allerlei topics maar ik kom er niet echt uit. Misschien kunnen jullie mij helpen.
Heeft iedere astra f cabrio uit 97 afstandbediening (nu heb ik hem niet)?
Heeft iedere astra een origineel alarm (en als het niet werkt kan er dan een module kapot zijn)?
Kan op iedere astra comfortsluiting worden aangesloten (inclusief dak)?
Kan er op iedere astra home coming light worden aangesloten cq ingesteld?Is het de gewoonte dat over deze vragen voor iedere vraag een apart topic gemaakt wordt? Want dan doe ik dat, wil me natuurlijk houden aan de regels he ;)
En niet geheel onbelangrijk, hoe krijg ik een foto bij mijn avatar, wil natuurlijk mijn astra ook met jullie delen.Met vriendelijke groet
marco
27 november 2011 om 10:26 #17947236Heeft iedere astra f cabrio uit 97 afstandbediening (nu heb ik hem niet)?
NeeHeeft iedere astra een origineel alarm (en als het niet werkt kan er dan een module kapot zijn)?
NeeKan op iedere astra comfortsluiting worden aangesloten (inclusief dak)?
Ja, moet mogelijk zijn met een aftermarket moduleKan er op iedere astra home coming light worden aangesloten cq ingesteld?
ja, aftermarket module27 november 2011 om 10:51 #17947237UNdertaker
bedankt voor je antwoord, even nog betreffende het origineel alarm, er zit zo een censor in mijn dashboard, en de sleutel kan aan bestuurderszijde door gedraaid worden. Ook staat er een en ander in het gebruikersboekje. Kan er een module kapot zijn (de zogenoemde kieker oid).
Ik heb even gegoogled op zo een module maar heb jij enig idee wat de beste is, of heeft iemand anders van de leden een idee.
Ik heb een leuke astra en wil hem lang houden, dus wil ik ook proberen zo veel mogelijk leuke veiligheden cg gadgets inbouwen.
groeten marco
27 november 2011 om 11:29 #17947238als je de sleutel in je deur draait naar horizontaal staat hij op safe-lock, dan kun je je deuren niet meer openmaken door de pinnen omhoog te trekken, maar ik weet niet of hierdoor ook het origineel alarm aangaat, maar als je origineel alarm kapot is kun je beter een goed aftermarket alarm inbouwen.
27 november 2011 om 11:32 #17947239Sterker nog:
– Afstand bediening voor Centrale Vergrendeling / Alarm is NOOIT origineel op een Astra-F geleverd
– een ORIGINEEL Alarm is niet standaard, eerder zelfs een hot item, dan vaak geleverd op de Astra-F
– een ORIGINEEL alarm schakel je in door de sleutel PLAT te draaien
– Doe je je auto opslot met enkel een Afstandbediening van een aftermarket alarm, is de auto in ongeveer 2 a 10 seconden open.
Willem
27 november 2011 om 13:44 #17947240Klopt, al vraag ik me af hoeveel mensen de safelock werkelijk gebruiken :roll:
27 november 2011 om 17:41 #17947241Ja dat is waar..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.