Astra F '97 Centrale vergrendeling

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F '97 Centrale vergrendeling

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    tug3506

Vandaag weer druk bezig geweest. Op de mirco switch op de deur voor het activeren van de safe lock heeft 3 draden (1 COM, NO en NC) en loopt in de originele bedrading uit de deur.
      De draden aangesloten op de CV actuator hebben we losgehaald en op zowel de + en – aangesloten maar hierbij gebeurde er niks.
      Als ik de draden van de CV actuator los haal veranderd er niks, als ik de micro switch op het slot indruk hoor ik nog steeds de andere deuren blokkeren.

Hier een schema: http://img7.imageshack.us/i/deur.jpg/

Omdat dit het probleem niet oploste heb ik ook de kiekert opgezocht, hier kan ik eigenlijk niks aan zien. Wel zit er iets op de print dat rammelt. (Foto’s: http://img690.imageshack.us/g/foto0249h.jpg/ )
      Is er een manier om de kiekert te testen?

JHR
      Deelnemer

tug3506 waar kom je vandaan?

ik heb nog wel een kiekert liggen thuis.
        als je in de buurt woont kunnen we eens samen kijken.

groetjes Jurrian

tug3506

Waalwijk (NB). Ik zag net je jouw profiel dat je uit Epe komt. Licht niet echt om de hoek helaas. Maar bedankt voor het aanbod.

Ik ben al druk opzoek naar een Kiekert ergens in de buurt maar het schiet nog niet echt op. Mocht iemand dus nog een adresje weten héél graag.

tug3506

Toevallig iemand die in de omgeving, Eindhoven, Tilburg, DenBosch Waalwijk een goed(koop) adresje weet waar ik een nieuwe/ tweedehands kiekert kan halen?
            En wat is een reel bedrag voor een tweedehands kiekert?

JHR
            Deelnemer

heb bij mij op de sloop met zelf los halen 5 euro betaald en kon er wel 10 of wel meer krijgen.

tug3506

[rquote=1887758&tid=143894&author=JHR]heb bij mij op de sloop met zelf los halen 5 euro betaald en kon er wel 10 of wel meer krijgen.[/rquote]

Was vandaag in Tilburg langs de sloop gegaan, nr1 had ze niet meer (niet het goede type) daar kreeg ik nog wel een adres waar 2 aderen sloop bedrijven zaten maar die waren al dicht toen ik er kwam. Dus morgen nog eens proberen.

tug3506

Gisteren een Kiekert gehaald op de sloop, maar helaas geen enkel verschil.
                  Ik ga zo meteen eens door meten welke singalen er op welke PIN van de kiekert komen en waar het signaal vandaan moet komen voor het openen van de deuren.

Is er toevallig iemand die weet welk signaal er op welke pin van de kiekert moet komen?

tug3506

Bij het openen van de deur sprongen de andere deuren spontaan weer van het slot. Vervolgens heb ik alle deuren opengezet en nogmaals geprobeerd of de deuren open en dicht gaan via de CV, maar helaas weer bleven alle deuren in de safelock hangen.

Dus ik heb van alle deuren de bekleding eraf gehaald en de moter van de CV afgezaagd om zo de deuren met de hand te kunnen openen en sluiten.
                    Het is niet de meest mooie oplossing maar ik werd er gek van van waar het probleem van kwam (of komt)
                    Dus mocht er nog iemand opzoek zijn naar een kiekert, ik heb er 2 nu liggen :D

En hartstikke bedankt voor jullie hulp!

JHR
                    Deelnemer

je had ook gewoon de kiekert er tussen uit kunnen halen!!!

maar jammer dat we het niet meer aan de praat hebben gekregen.

groetjes jurrian

tug3506

[rquote=1890605&tid=143894&author=JHR]je had ook gewoon de kiekert er tussen uit kunnen halen!!!

maar jammer dat we het niet meer aan de praat hebben gekregen.

groetjes jurrian[/rquote]

Nee, ik had de deuren opengezet en vervolgens nog een keer geprobeerd of de CV bleef werken. Maar hierna blokkeerden weer alle deuren (safelock) en gingen niet meer open.
                        Achteraf had ik na het opengaan van de deuren de zekering eruit moeten halen (of kiekert) maar ik had een beetje hoop dat het bleef werken :angel

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.