<p style=”text-align: center;”>Hoi iedereen</p>
Dit gaat om een opel astra g 1.6 benzine bouwjaar 2000
Ik heb vandeweek mijn auto naar de garage gebracht omdat me auto storterde, de monteur had gelijk me bougies en bobine los gemonteerd en we zagen 1 kapotte bougie dus de bougies vervangen. Het probleem was niet verholpen dus hierna me bobine vervangen het probleem was nog steeds niet verholpen.
De monteur zei nu het volgende: het is waarschijnlijk 1 van je kleppen wat niet goed functioneert. Dus ik me auto achtergelaten en de monteur zou het voor 600 euro helemaal in orde maken. + alle filterz en etc vervangen.
Dus ik 5 dagen zonder auto geleefd
Ik kon dinsdag rond 6 uur me auto ophalen. Dus ik naar de garage, krijg ik te horen dat de klep is afgebroken en dat waarschijlijk een stuk me carter is ingevallen ik begin te rijden maar ik kijk in me spiegel en ik laat een rook wolk achter echt niet normaal, me olie was na een half uur rijden ook al onder pijl ik ben van plan morgen terug te gaan, en te zorgen dat de garage de kostten opzich neemt en mij auto gewoon fatsoenlijk reparen.
Ik vind dat de garage erg slordig te werk is gegaaan door mij niet te bellen,(als je tijdens het reparen iets tegen komt lijk mij dat je even de klant opbelt) l en mij dus gwn voor een kapotte auto wat er nog erger aan toe is dan het was 800 euro te laten betalen…
Ben ik hier in me recht?
En zo ja, moet de garage alles kosten vergoeden?
Mvg rocco