astra coupe kopen

Forumindex Forums Modellen Astra astra coupe kopen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    frankastra

hallo iedereen

weet iemand waar ik op moet letten bij de aanschaf van een astra coupe uit 2000. ik heb een wagen op het oog. het is een 1.8 benzine met 190000 km op de teller.

hoeveel km gaat zoon wagen gemiddeld mee en waar moet ik opletten tijdens aanschaf.

de eigenaar vertelde me dat de schijven vervangen moeten worden. zijn dit toevallig dezefde schijven als op een astra hatchback? of praat ik nu onzin ?!

al vast bedankt voor jullie reacties gr frank

Astra_DLS
      Deelnemer

schijven moet je opletten hoeveel gaats je onderstel is. In jouw geval waarschijnlijk 4 gaats. Dit is ook van invloed op de schijven.

Hoeveel km gaat een astra mee: hangt uiteraard vooral af wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft. Indien altijd goed ingereden etc, etc, gaat ie echt wel 3 ton mee (ik zit op 283k met een diesel).
        Kijk dus goed of onderhoud altijd goed gedaan is en dan zeker de distributieriem. ALs dat kapot gaat dan weet je zeker dat je tegen kosten aanloopt!

frankastra

over de schijven: schoonbroer heeft vijf gats schijven liggen van een hatchback 2.0 astra g. hij dacht dat deze mischien ookwel op een coupe 1.8 zouden kunnen passen,

over de km stand: gaat een benzine goed ingereden net zolang mee als een diesel. en hoe kom ik er achter of er netjes is ingereden. kan slechts iemand op zijn blauwe ogen geloven. heb me wel eens laten vertellen dat je dit kunt zien door olie pijl stok uit te nemen en kijken of er een onder druk of een overdruk op staat klopt dat? en zo ja wat is dan goed onder of bovendruk?

krasy
          Deelnemer

alles vanaf de 1,8 benzine is 5 gaats en diesel volgens mij meestal ook .

ik weet niet eens als er wel een 1,6 coupe is dus ik denk een 5 gaats .
            volgens mij ook speciaal voor de coupe

Baas J.
            Deelnemer

Klopt, zijn 5 gaats schijven, kosten overigens geen drol nieuw.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.