Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Astra cabriolet 2002
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2013 om 18:49 #17260086
Hallo ik heb problemen met mijn dak die wil niet meer open het is een automatische dak gaat wel van de vergrendeling af maar doet daar na niks meer wie weet wat dat is waarschijnlijk de regel computer wie weet er een Gr. Sandra
20 augustus 2013 om 13:05 #18168057Weet niemand iets wat kan het zijn we weten het niet meer
20 augustus 2013 om 13:12 #18168058Met een paar leestekens wordt je vraag een stuk duidelijker. Want wat is nu je vraag?
En de meesten hier stellen het wel op prijs dat je je even voorstelt voordat je vragen gaat stellen. We zijn nu eenmaal geen problemcar.nlBen je op zoek naar een regelcomputer? Bel dan de sloop of de dealer.
20 augustus 2013 om 16:02 #18168059kan ook de hydraulische pomp zijn….
20 augustus 2013 om 17:06 #18168060Dank jullie wel sorry dat ik me niet heb voorgesteld wist nirt dat dat moest maar ik ben sandra kom uit olst en mijn dak wil niet meer open en mij Vraag is wie weet wat het kan zijn?
gr sandra20 augustus 2013 om 19:26 #18168061kan zo veel zijn, is niet te zeggen,
heb je een volautomatisch dak of een halfautomatisch dak?
De deksel die open gaat (waar het dak in verdwijnt) gaat niet open als bijvoorbeeld de kofferklep open staat, of als hij ‘ziet’ dat de kofferdeksel open staat. DIe schakelaar kan gammel zijn, maar ook de bedrading.
Het kan ook de hydropomp zijn die zorgt voor oliedruk voor jou dak systeem die niet goed functioneert, die treed normaal in werking zodra de ontgrendeling er af gaat
Het kan ook de computer zijn die regelt en alles aanstuurt, als die de pomp niet aanstuurt heb je het zelfde
Het kan ook ergens in de bedrading zitten die beschadigd is, of een defecte /losse stekker
Het kan ook een zekering zijn die niet goed is, van bv de pomp
Hoor je nog iets van pieptonen of zo tijdens openen of helemaal niets?
Met andere woorden, het kunnen 1001 dingen zijn, is helaas niet zo 123 te zeggen. Daarnaast is het systeem van de astra G betrouwbaar, weinig gekke dingen komen voor over het algemeen dus zonder enige technische kennis zit je aan een garage vast. Ik zou niet zomaar wild van alles gaan vervangen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.