astra c20xe kabelboom op een kadett gsi 16v motor

Forumindex Forums Modellen Astra astra c20xe kabelboom op een kadett gsi 16v motor

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214662
    wes155
      Lid sinds:
      27 April 2009

      mannen heb een storing in mn kabelboom van mn astra gsi 16v.deze astra was een 1.8 maar ligt nu een c20xe uit een kadett in!nu wil ik er een kabelboom op zetten vd astra gsi 16 v zonder etc .ook omdat mn boordcomputer nu niet werkt lijkt me dit de beste keuze.maar nu heeft iemand me gezegd dat je een astra boom niet op een kadett motor aan de gang krijgt!zou zelf eigenlijk niet weten waarom dat dit niet zou kunnen werken daar t dezelfde motoren zijn!!maar wil t advies niet in de wind slaan daar de persoon die me de info gaf veel ervaring heeft met de ze motoren!!heeft er iemand ervaring mee met de ze switch graag een mening mvg wes

      #17558261
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Ik wil ook wel eens weten waarom dat niet zou gaan.

        Let wel op dat sensoren kunnen verschillen..

        Bij de Astra ombouw van C18NZ (1.8i) naar C20Xe is ook een andere benzine pomp nodig.

        De C18NZ heeft een lagedruk pomp, de C20XE heeft een hogedruk pomp nodig.

        De C18XE – C18XEL – X18XE (1.8 16V) heeft wel een hogedruk pomp aanwezig.

        Willem

        #17558262
        wes155
          Lid sinds:
          27 April 2009

          maar goed willem c20 xe is c20xe he zou niet zelf ook niet weten waar de verschillen inzitten daar de motoren allemaal t zelfde zijn op de etc na maar die kun je blindleggen toch tenminste dat heb ik bij mn broer ook gedaan

          #17558263
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            zie zo ook niet in waarom dat niet zou gaan

            of t moet al zo zijn dat ze verschillende ontstekingen hebben
            dis of geen dis

            maar neem aan dat je dat zelf al wel bedacht en bekeken hebt;)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.