astra 2010 1.6TE inrijden

Forumindex Forums Modellen Astra astra 2010 1.6TE inrijden

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    ALupin

Hoi,
      Ik heb zopas mijn nieuwe astra.
      Heb al redelijk gezocht op het net, maar ik vind oude en vaak ook tegenstrijdige info.

Hoe rij ik deze auto best in?
      Toerental variëren of constant houden?
      boven de 3500 toeren gaan of niet? en hoelang inrijden?

Jerremy
      Deelnemer

Ik zou zeggen kijk is in het instructie boekje. Daar staat het nl gewoon vaak in.

Meestal wordt/kan het bij het afleveren door de verkoper er ook nog wel is bij verteld worden alszijnde wat guidelines voor het inrijden.

wim-v6
        Deelnemer

de eerste 1500 kilomters geen Vol vermogen vragen en niet te lang costant rijden..

thats it

Willem

Astra_DLS
          Deelnemer

In geval van cruise control, de eerste tijd dus ook even niet gebruiken. Anders rijd je dus alsnog constant wat voor inrijden niet echt goed is..

is de nieuw astra trouwens de I of de J….

Opel_Bjorn
            Deelnemer

nieuwe astra is de J (om dat I te hard op 1 lijkt). Zijn er ook :kewlpics van de nieuwe aanwinst???

Renmark

Gewoon rustig rijden in de zin van. Geen rare kapriolen uithalen. Niet denken dat je op het circuit rijdt. Lekker schakelen bij de 2500 a 3000 toeren is meer dan voldoende. En tuurlijk kan je wel boven de 3000 toeren gaan rijden. Tevens rij je bij 120 ongeveer ook over de 3400 toeren schat ik in.

Kan je eens een foto sturen?

Mvg.

Terence

Is het bij nieuwe auto’s nog nodig om deze in te rijden? Ik heb een nieuwe auto gehad. De garage vertelde mij dat dit niet nodig was. In de fabriek zouden de motor al ingereden zijn…

AsconaC20NE
                  Deelnemer

Inrijden hoeft tegenwoordig echt niet meer, je moet eens zien hoe ze met die auto’s rijden op de testbaan als ze uit de fabriek komen.

Alleen niet gelijk na aanschaf het volle vermogen gelijk gebruiken en gewoon rijden zoals je altijd doet, geen probleem …

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.