Astra 111 edition met af fabriek LPG

Forumindex Forums Modellen Astra Astra 111 edition met af fabriek LPG

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    henry101nl

Hoi Allen, ik ben sinds een paar weken een trotse bezitter van een fonkelnieuwe Astra 111 LPG station. De LPG is af fabriek ingebouwd en er zat een verloop nippel bij om in Nederland te tanken. Nu heb ik voor binnen europa nog 2 andere nippels nodig, maar zelfs de dealer komt er niet uit wat past op onze Astra. Zijn er anderen hier die me kunnen helpen?

Alvast dank

Henry

dragon1

Anders even langs gaan bij een bedrijf dat LPG inbouwt. Lijkt me dat die wel weten wat je nodig hebt

Opel_Bjorn
        Deelnemer

-Je hebt nog de Belgische, deze heeft nog gewoon grotere schroefdraad en je hebt nog een Italiaanse, dat is een grotere schijf waar je de LPG tank op vast schroeft, heb deze vroeger allemaal gekocht voor 10€ per stuk

henry101nl

Ja, de Dealer had eerst 2 standaardnippels besteld, maar die passen niet. De opening om LPG te tanken zit netjes achter de benzinedop weggewerkt met een heel klein (1cm doorsnede) vulgat met een schroefdraad aan de buitenkant, de standaardnippels hebben ook schroefdraad aan de buitenkant, maar dit zou dus op de nippel aan de binnenkant moeten zitten. Ik kan er ook op het net niks zinnigs over vinden. De nippel voor NL werd bij mijn auto geleverd.

Dus vandaar mijn vraag …

Vrgr Henry

Opel_Bjorn
            Deelnemer

fotootje erbij :d, wist niet dat ze LPG van fabriek af leverde, althans hier in België niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.