astra 1.8 16v DOEN OF LATEN

Forumindex Forums Modellen Astra astra 1.8 16v DOEN OF LATEN

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17932277
    wes1
      Lid sinds:
      26 October 2011

      :wtf :wtf :wtf dit geloven jullie echt niet, werd ik vanmorgen gebeld door het autobedrijf en die vertelde mij dat er mensen naar binnen waren gekomen recht op het astratje af en verkocht was ie!!!!!!

      al met al geeft niet want een goede vriend van me vader had zelf een mercedes c w202 180 sport voor zijn vrouw die er bijna nooit in rijdt, en die kon ik kopen voor een gunprijs, dus wat cruijf altijd zei elk nadeel heeft zijn voordeel!

      #17932278
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Nou, das nogal een verschil binnen een week, van een Astra naar een Mazda, terug naar de Astra en nu ga je voor een Mercedes?
        Persoonlijk vind ik de W202 één van de lelijkste Mercedessen ooit, maar goed, smaken verschillen gelukkig :)

        #17932279
        wes1
          Lid sinds:
          26 October 2011

          ben ik helemaal met je eens ik vindt,m ook niet echt mooi, maar rijdt werkelijk subliem, en ik kon,m voor weinig op de kop tikken, altijd goed onderhouden automobiel. bedankt voor de tips allemaal, moet nu toch maar verhuizen naar het MB forum!!!!!! :wors :thumbup

          #17932280
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Nou, veel rijplezier dan :thumb en wie weet tot ooit ;)

            #17932281
            KadAstra-EF
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 July 2010

              Ja, en ik ook. Houd ons op de hoogte als je wil.

              Forza Opel !!!

              Rik ;)

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.