asconahobbyist aan de familiebak! Mijn Zafira A update20/11

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) asconahobbyist aan de familiebak! Mijn Zafira A update20/11

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    saluma
    Deelnemer

Laat ik nou afgelopen vrijdag ook een Zafira gekocht hebben.Ook een MAXX cool NAV.
      Bomvol met allerlei snufjes
      navigatie
      airco
      climate controle
      cruise controle
      8 airbags
      ISOFIX systeem
      lichtmetalen velgen
      noem het maar op.

Hij heeft 128.000 km gereden.Ingeruild op de Volvo met ruim een kwart miljoen op de teller.Tot nu toe een heerlijke auto.Ik moest met mijn lengte zelfs de stoel wat naar voren schuiven.

Ik heb hem op benzine.

midnight black
      Deelnemer

Marcel, het is een mooie Zafira maar niet overdrijven he: ze hebben maximaal 6 airbags: 2 front, 2 side en 2 inflateable curtains die van voor naar achter langs de gehele raampartij lopen!
        Van na de facelift zoals jij en Asconahobbyist hebben altijd de curtains waardoor de hoofdruimte langs het plafond iets krapper is en de stijlen met stofachtig materiaal zijn bekleed in plaats van hard plastic.

saluma
        Deelnemer

Ik heb een airbag in het stuur,in het dashboard,bij de B stijl (rechter en linkerkant) en bij de c stijl (rechter en linkerkant) en airbags in de voorstoelen (rechter en linkerstoel)
          Volgens mij tel ik 8 airbags.

midnight black
          Deelnemer

@saluma wrote:

Ik heb een airbag in het stuur,in het dashboard,bij de B stijl (rechter en linkerkant) en bij de c stijl (rechter en linkerkant) en airbags in de voorstoelen (rechter en linkerstoel)
            Volgens mij tel ik 8 airbags.

Nee, op die stijlen staat alleen het woord “airbag” geschreven: in de stijl zelf zit niks, in de dakrand van voor naar achter zit een opblaasbaar gordijn (inflateable curtain) wat zich voor het raam naar beneden uitrolt en zich spant tussen de stijlen.

Asconahobbyist, sorry voor de -offtopic

saluma
            Deelnemer

oohhhhh da heb ik het verkeerd begrepen!!!! :thumb :thumb :thumb

Dolby
              Deelnemer

Hele mooi Zafira heb je daar. Veel plezier ermee. :thumb

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.