Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › AsconaB Rallyproject Update 30-1 VERKOCHT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2011 om 21:57 #17776859
jaah, ‘t wordt een mooie wagen :thumb
9 augustus 2011 om 06:56 #17776860Vet die strepen :thumb mooie bak
9 augustus 2011 om 21:21 #17776861Ziet er goed uit mannen!
9 augustus 2011 om 21:43 #17776862Vandaag weer wat aan de ascona gedaan
foto´s zeggen genoeg
Morgen weer verder
morgen komen ze weer voor de bekabeling netjes maken en dan gaan we ondertussen ook verder met afbouwen9 augustus 2011 om 22:00 #17776863Dat zijn skone velgjes!
en die klepspoiler… zeer zeldzaam!
10 augustus 2011 om 21:01 #17776864Vandaag weer wat aan de ascona gedaan
zoals spoorverbreders gemonteerd
Wielen gepast
Bekabeling is netjes gemaakt onder de kap (maandag in de auto netjes maken en nog een paar dingen aansluiten
Kooi weer in de verf gezet
nog een hoop kleine dingen gedaan foto’s zeggen het.
Morgen gaan we richting Borculo dus het hele weekend gebeurt er niets aan de auto en dan hopen we dinsdag naar de apk te gaan en woensdag uitlijnen enz. en dan gaat die voor het eerst mee naar OPN
11 augustus 2011 om 12:36 #17776866Word er nog wat aan de motor gedaan (optisch dan) vind het zo een beetje afbreuk doen aan de verder zo mooie auto!
11 augustus 2011 om 18:51 #17776867Er komt eerst een chip in en later misschien throttle boddy´s met programmeerbare injectie.
11 augustus 2011 om 19:14 #17776868Wat zijn de specs van die velgen?
Is zo’n speciale vulopening voor de tank verplicht voor een rally auto?
11 augustus 2011 om 19:20 #17776869stiekum bij die sachs ascona wezen spieken in daun? ;)
11 augustus 2011 om 21:02 #17776870@corsaagsi wrote:
Word er nog wat aan de motor gedaan (optisch dan) vind het zo een beetje afbreuk doen aan de verder zo mooie auto!
Functionaliteit gaat boven optische voorkeur in dit geval.
@McLambo wrote:Wat zijn de specs van die velgen?
8J met ongeveer ET3 (stond niet vermeld), maar op zich heb je er niet veel aan om voor jezelf een keuze te maken ;)
@McLambo wrote:Is zo’n speciale vulopening voor de tank verplicht voor een rally auto?
Nee, wel een verbetering mocht er in die zijkant onbedoeld wat geraakt worden dan wordt de vulhals niet in de tank gedrukt.
@voederbiet wrote:stiekum bij die sachs ascona wezen spieken in daun? ;)
(Ik praat dan wel voor m’n beurt, maar..)
Wel gezien, maar nee, de kleurstelling was al ver van te voren bekend.11 augustus 2011 om 21:09 #177768718J met ongeveer ET3 (stond niet vermeld), maar op zich heb je er niet veel aan om voor jezelf een keuze te maken
wat bedoel je daar mee? Dat de ET waarde pas na de aanschaf duidelijk was?
11 augustus 2011 om 21:11 #1777687211 augustus 2011 om 21:26 #17776873Die in Daun was ook te licht qua kleur.
@McLambo wrote:
8J met ongeveer ET3 (stond niet vermeld), maar op zich heb je er niet veel aan om voor jezelf een keuze te maken
wat bedoel je daar mee? Dat de ET waarde pas na de aanschaf duidelijk was?
Neuh, net wat ik zeg; ET waarde stond er niet op, na wat meten kwam het ongeveer neer op ET3, maar het kan best wat anders zijn.
Daarbij zitten er spoorverbreders op ivm de remmen die wat groter zijn en ik had al een vermoeden waarom je deze vraag stelde, dus vandaar dat je er niet veel aan hebt om voor jezelf een keuze te maken.De velgen waren gewoon beschikbaar in de voorraad.
13 augustus 2011 om 06:02 #17776874Ziet er goed uit mannen,ff bandjes erop en gummen maar :kewlpics
13 augustus 2011 om 09:47 #17776875die bandjes liggen er al onder alleen nog geen foto erop gezet omdat we op de meeting zitten in borculo
maandag gaan we de laatste dingen doen en dan gaat die dinsdag voor de APK en woensdag uitlijnen en dan woensdag avond of donderdag ochtend naar sevenum15 augustus 2011 om 20:37 #17776744vandaag weer een hoop gedaan
binnen in de auto Alles afgebouwd en onder de motorkap de laatste dingen gedaan
foto’s zeggen het
Morgen alleen nog even de bodem in de kleur maken en dan kan die morgen middag richting de Apk.
15 augustus 2011 om 20:43 #17776738Wat is dieieieieieie DIKMAN DIKMAN! :thumbup :thumbup :thumbup
Die velgjes staan echt superdik zeg! Op welke ET zitten jullie nu ongeveer met verbreders? Hoe lang zijn jullie tapeinden?
16 augustus 2011 om 16:48 #17776739Vandaag de bodem in de kleur gezet en naar de Apk geweest en meteen een sticker erop laten plakken
en natuurlijk ook even lekker rond gereden met de auto.
hier een paar foto’s
Morgen word die uitgelijnt en dan gaan we donderdag ochtend richting OPNAlle foto’s van het project staan op http://www.renotuning.nl/asconarestauratie2/” onclick=”window.open(this.href);return false;
16 augustus 2011 om 17:01 #17776726super geworden!! welke bandenmaat ligt daar nu op? hoeveel cm is die verlaagd?
16 augustus 2011 om 17:16 #17776721205-55-R15 en hij is op het oog verlaagd omdat die ook niet te laag moet zijn voor de rally´s
16 augustus 2011 om 17:27 #17776720Mooi werk hoor :thumb Ziet er erg netjes uit! Mooie kleurstelling ook. Zou alleen de letters ZD auto’s veranderen, desnoods in kleur en lettertype van “Sachs”. Maar dat is meer smaak he! Veel suc6 met de rally’s, ik hoop jullie een keer langs te zien komen.
16 augustus 2011 om 19:24 #17776711Even op de kantelbrug? :D :D
16 augustus 2011 om 19:48 #17776815AnoniemLid sinds:
1 January 1970hij is super geworden :wors
enkel wat al eerder aangehaald is
vind ik ook wel n beetjeik zou nog ff het kleppendeksel
en distirbutie kap spuiten(wit b.v)dan lijkt de motor meer bij de kwalitiet van de auto te passen
;)maar neemt niet weg dat het zo ook al een errug mooie wagen is ;) :thumb
17 augustus 2011 om 10:11 #17776718Jaa dat klopt dat gaat ook nog wel een keer gebeuren maar ik denk ook wel dat jullie snappen dat als je zoveel problemen hebt gehad met een motor dan ga je niet eerst dingen netjes gaan maken als je niet zeker weet of de motor wel goed is en dan gaan andere dingen voor en dat kleppendeksel en distributie kap worden nog wel een keer gedaan maar eerst kilometers maken met deze motor en dan als alles goed is een keer de andere kleine dingen aanpakken zoals motorblok delen :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.