Ascona plaatwerk vraag.

Forumindex Forums Modellen Ascona Ascona plaatwerk vraag.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251965
    kpierik
      Lid sinds:
      12 March 2012

      Hallo,

      Ik ben op zoek naar verschillende plaatwerk delen voor mijn ascona b uit 78.
      Het is een 4 deurs uitvoering. Ik ben op zoek naar een front. Zijn deze nog nieuw te krijgen (imitatie)?. Zo ja, waar kan ik deze vinden. En hoeveel kost een front zo’N beetje. Want heb er een op internet zien staan en daar vroegen ze bijna 500 euro voor. Is dit een redelijke prijs?

      #18063209
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Maak je topictitel wat informatiever, dan krijg je waarschijnlijk meer reacties.

        #18063210
        Arjen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Fronten zijn er alleen origineel. En inderdaad dat zijn de prijzen die gevraagd worden.

          #18063211
          2000
          Moderator
            Lid sinds:
            30 June 2004

            500……? da’s niet duur, meteen doen!! Want anders kan je de stenenvanger, lamporen, uiteinden van de slotplaat, en alles wat je nog meer tegen komt apart doen. Een geheel front scheelt je veel werk, en nog veel meer strakmaak werk. Het (serieus) restaureren van een auto kost zowiezo veel geld, dus zo’n front zou ik meteen voor gaan.

            #18063212
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Tevens topic titel iets duidelijker gemaakt

              #18063213
              kpierik
                Lid sinds:
                12 March 2012

                Haha oké, zal ik volgende keer wel doen. Voor het eerst dat ik nu echt op een forum actief ben dus vandaar. Maar heb mischien een andere ascona gevonden waarvan het front goed is. Deze kan ik mischien als donor auto gebruiken. Binnenkort maar eens gaan kijken naar die wagen. Maar in iedergeval bedankt, nu heb ik een beetje een indicatie hoe veel het zou kosten. Denk dat ik de ascona maar gelijk goed aanpak. Hobby mag geld kosten zeggen ze altijd hè :D haha. Bedankt

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.