Ik ben op zoek naar verschillende plaatwerk delen voor mijn ascona b uit 78.
Het is een 4 deurs uitvoering. Ik ben op zoek naar een front. Zijn deze nog nieuw te krijgen (imitatie)?. Zo ja, waar kan ik deze vinden. En hoeveel kost een front zo’N beetje. Want heb er een op internet zien staan en daar vroegen ze bijna 500 euro voor. Is dit een redelijke prijs?
500……? da’s niet duur, meteen doen!! Want anders kan je de stenenvanger, lamporen, uiteinden van de slotplaat, en alles wat je nog meer tegen komt apart doen. Een geheel front scheelt je veel werk, en nog veel meer strakmaak werk. Het (serieus) restaureren van een auto kost zowiezo veel geld, dus zo’n front zou ik meteen voor gaan.
Haha oké, zal ik volgende keer wel doen. Voor het eerst dat ik nu echt op een forum actief ben dus vandaar. Maar heb mischien een andere ascona gevonden waarvan het front goed is. Deze kan ik mischien als donor auto gebruiken. Binnenkort maar eens gaan kijken naar die wagen. Maar in iedergeval bedankt, nu heb ik een beetje een indicatie hoe veel het zou kosten. Denk dat ik de ascona maar gelijk goed aanpak. Hobby mag geld kosten zeggen ze altijd hè :D haha. Bedankt
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.