Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona ombouwen naar 400 straatversie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 november 2009 om 21:02 #17474526
origineel gepost door mantamafkees01
origineel gepost door asci 2000
heb net nog maar eens even weer gekeken, bij die
van mij is t niet zozeer dat hij korter moet
maar dat hij iets moet knikkenSorry, even -offtopic Vette avatar, mooi gedaan!!!:wors
is hier op t forum gesjopt door @ x-clusiveone
vindt t zelf ook goed gelukt
maar nu weer ontopic :vertag:vertag2 januari 2010 om 14:12 #17474527zit je bumper er al op?
2 januari 2010 om 14:49 #17474528jaak smeets maakt ze nu anders, de buitenste delen moet je zelf op maat snijden zodat ze netjes op de schermen aansluiten.
Ik heb een nieuwe bij hem gekocht, koste 300 euro.
een zonder sleufjes voor de koplampwissers.2 januari 2010 om 14:59 #17474529Nee, de auto staat deze maanden stil en het werk eraan ook.
Zo zat hij als eerste erop, volgens mij zat het voorfront iets te ver naar boven.
Dus iets naar beneden kantelen dan komen de zijkappen/punten naar boven en sluit hij beter aan aan het scherm.3 januari 2010 om 11:27 #17474530AnoniemLid sinds:
1 January 1970zo te zien klopt het middenstuk van je bumper ook niet helemaal:o
die lijkt zo veel te recht
daar hoort eigenlijk ook n knik in te zittenheb zelf ook ooit zo,n ……..bumper gehad
niet fatsoenlijk passen te krijgen
heb op t laatst zelfs een standaard bumper gepakt
van de spoiler het bumper deel eraf gezaagdtoen het onderste deel weer aan de originele bumper
gemaakt;);)
en het bumper gedeelte dus ook glad geschuurd
was veel werk
maar hij pastte toen wel mooilater heb ik die bumper verkocht;)
dit was die bumpert
3 januari 2010 om 13:46 #17474531Was dat ook zo’n 3-delige Louwe? Zo ja, hoe heb je dat zo mooi strak gekregen dan?
3 januari 2010 om 15:19 #17474532AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door McLambo
Was dat ook zo’n 3-delige Louwe? Zo ja, hoe heb je dat zo mooi strak gekregen dan?nee was wel n 1 delige
als t n 3 delige was
dan had ik dat wel zo gelaten;):thumbupstrakgemaakt met
polysther
plamuur , schuurpapier
en veel geduld
;)
was n 1 malige actie
heb nu wel n 3 delige erop zitten;)3 januari 2010 om 15:30 #17474533Was die van polyester?
Mijne is van glasvezel materiaal, maar ik pas em nog een keertje helemaal goed.
Ik wilde graag een 1delige die is volgens mij wat strakker gemaakt rondom.
De 3 delige meer voor de breedbouw, kun je mooi pasmaken met de zijkappen.Wie weet kom ik nog wat anders tegen t.z.t.
3 januari 2010 om 15:46 #17474534Zelf geen ballen verstand van polyesterdelen maken maar
ik hoor overal zeggen dat het niet zo een moeilijke zaak
zou zijn
Miscchien van die driedelige een juiste vorm maken en daar dan een nieuw malletje van nemen, zo kunnen er misschien
eens goede onderdelen gebouwd wordenWat heb je nu aan replica’s die :swear zijn.
Je betaald al zo veel en dan kan je nog opnieuw beginnen.
Zelf kocht ik al verschillende verbredingen voor mijn C-tje
nog geneen dezelfde gehad.3 januari 2010 om 16:06 #17474535AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Makko
Was die van polyester?
Mijne is van glasvezel materiaal, maar ik pas em nog een keertje helemaal goed.
Ik wilde graag een 1delige die is volgens mij wat strakker gemaakt rondom.
De 3 delige meer voor de breedbouw, kun je mooi pasmaken met de zijkappen.Wie weet kom ik nog wat anders tegen t.z.t.
wat denk je dat polyether is dan;)
juist glasvezel met hars:P:P
tjah ik had dacht ik al eens die link naar de duitse 400
club geplaatstdie hebben een 1 delige in t assortiment
waarvan ik weet dat de pasvorm erg goed is
ok is de prijs ook wel naarmaar dan heb je ook wat
die 3 delige is wel weer te verkopen;)3 januari 2010 om 16:09 #17474536AnoniemLid sinds:
1 January 1970nog 1 x t linkje
3 januari 2010 om 22:48 #17474537Die 1delige van hun zit tenminste goed strak.
De Ascona sport 2 delige voorspoilers, of zijskirts Manta/Ascona, van welk materiaal is dat gemaakt?
Ik dacht dat ook de 400 onderdelen van dat soort spul was.
Is meer buigzaam, de spoiler die ik heb is erg hard.Thanks :thumbup
4 januari 2010 om 19:36 #17474538AnoniemLid sinds:
1 January 1970die 2 delige kan abs zijn ook n zoort kunstof
alle 400 delen zijn of polyester
of veel duurder verkrijgbaar in kevlar;)dus gewoon net zo hard als de jouwe
1 nadeeltje van die bumper uit m,n linkje vind ik
dat boven op de bumper het verdikte randje
wat achteraan over de hele breedte hoort te zitten ontbreektmaar die zit volgens mij ook niet op die jij hebt;)
op de foto,s wel duidelijk te zien
opde foto,s van mijn groene zit dat randje dus welop mijn huidige 3 delige ook:thumbup
tjah zijn maar details
maar vind het voor dat geld toch jammer;)9 maart 2010 om 16:09 #17474539Met welke lak spuit je het bumper gedeelte van de voorspoiler zwart en het binnengedeelte van de lucht ingangen?
Ga em opknappen en binnenkort pas maken. :thumbup9 maart 2010 om 16:56 #17474540AnoniemLid sinds:
1 January 1970voor dat zoort zwarte delen gebruik ik meest motip
zijde glans zwart “satin black”heete “vroeger”rally zwart;)
9 maart 2010 om 17:11 #17474541en de onderlaag? voor de steenslag….nog een speciale lak?
10 maart 2010 om 07:14 #17474542Heb je het nu over het spuiten van je bumper/spoiler, of de ‘keienvanger’ die eronder zit?
10 maart 2010 om 08:23 #17474543De voorspoiler, hij is wit maar moet even opgekapt worden.
Welk kleurnummer wit is het mooist? ook voor de auto straks. :afro10 maart 2010 om 08:52 #17474544origineel gepost door louwe 16 klepper
voor dat zoort zwarte delen gebruik ik meest motip
zijde glans zwart “satin black”heete “vroeger”rally zwart;)
Gewoon uit de spuitbus?
10 maart 2010 om 18:15 #17474545AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door McLambo
origineel gepost door louwe 16 klepper
voor dat zoort zwarte delen gebruik ik meest motip
zijde glans zwart “satin black”heete “vroeger”rally zwart;)
Gewoon uit de spuitbus?
jep zulke kleine deeltjes
worden met een spuitbus wel net zo mooi;)kleur nr van dat wit weet ik niet 100% c ker
maar ik dacht “op 452 L”10 maart 2010 om 18:22 #17474546Oke, heb meteen op Goolge gezocht en kwam dit tegen.
10 maart 2010 om 18:43 #17474547AnoniemLid sinds:
1 January 1970dan zat ik der dus niet ver naast:P;)
polarweis is m,n manta ook
en moet de basis van de ascona ook worden;)11 maart 2010 om 13:53 #17474548Eigenlijk is het niet zo’n moeilijke kleur om te spuiten lijkt mij.
Alle onderdelen zoals motorkap, deuren, achterklep en voorspatborden kunnen eraf en los gespoten worden.
Dan heb je nog de rest van de carroserie en het dak.Tadaa :cool:
Heb op de zaak een compressor staan en dan even een spuit huren??
11 maart 2010 om 20:49 #17474549AnoniemLid sinds:
1 January 1970ligt er aan hoe mooi die moet worden;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.