ascona nieuw leven geven of

Forumindex Forums Modellen Ascona ascona nieuw leven geven of

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #18108158
    Peter.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 September 2010

      Praat je net zo als dat je typt? Daar ben ik altijd wel benieuwd naar. king:

      Succes verder.

      #18108159
      mantadevil
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ken wel meer mensen die moeite met schrijven hebben of helemaal niet kunnen lezen en schrijven ,met name jongens van het kamp.maar de meeste zijn daarin tegen verdomd handig met hun handen en zeer creatief.en vaak komt het daarop aan in het leven ipv goed met woorden om kunnen gaan en niets uit de handen laten komen.wat ik dan zeer storend vind is dat sommige hem aanspreken op zijn slechte schrijven hoewel hij aangeeft dat hij dyslectie heeft.
        Kortom laat iedereen in zijn waarde mensen .

        #18108160
        Kermitkiller
          Lid sinds:
          26 March 2005

          :wors :wors

          #18108161
          teun42zutphen
            Lid sinds:
            17 February 2013

            van dag rem liding res voor veer vagen moter kaap ben ik aan schuuren en denk dat ik erdags met agten kaant en de liken voor veer gaa veer vagen zie wel

            #18108162
            teun42zutphen
              Lid sinds:
              17 February 2013

              ps klop wij komen van kap af deventer hupel dijk utregt wijk bij duursteden en groningen en tegen woordeg in huis wat van mij part af maag braden maar goet is niet anders laterss

              #18108135
              mantadevil
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                hahah ja als je van de rolleman bent is het lastig he om te wennen ,maar als de kit goed verzekerd is ;) hahahah.
                post nog maar eens wat foto’s van hoe de ascona er bij staat nu,en op dit forum is er genoeg info en hulp te vinden als je er zelf even niet uit komt :thumb

                #18108163
                teun42zutphen
                  Lid sinds:
                  17 February 2013

                  hoe zet je er foto op daan ??

                  #18108164
                  teun42zutphen
                    Lid sinds:
                    17 February 2013

                    VOOR APK PKA GE WEEST AF GE KUURT VOOR LINKEN KOP LAMP ROEST WIST IK WEL OOK DIE HEP IK ALL ER BIJ 10 euro plus op hallen valt mee en moet anderen uit laat onder zater dag op hallen van voor tot agten neuw regten vusekogel ruben steuk heo ik zelf ge dan met veeren er onden zeten en agten ligt naar kijken masa ge brek dat was voor de neuwen apk autow is noit in ge last en is niet rot net jammer voor koffen bak dus je kaan lulen wat je wilt maar neuwen apk komt er op en dat om dat het kan dus niks geen ge lul nieuw leven is ge woon goeden auwen autow wolf in schap kleding dus maar woort steets beeten neuw projekt is iin aan loop manta 400 i die koop kamerat je van mu door toe val tegen ge koomen en weet ook een ascona 400 te staan dus af wagten niet belang rijk nog ersten die mu goet bot doe met neuwen apk voor ascona geen onzinigen bieden bij intresen mail mu maar teun35@msn.com

                    #18108165
                    teun42zutphen
                      Lid sinds:
                      17 February 2013

                      fotos op spurdes ziet er all heel anders uit kop lap op ge haalt ga ik so er in zeten daan uit laat nog veer vagen en kaan die naar de apk zit nog tot augustes op maar goet zater dag ga ik neuwen uit laat op hallen en denk dat ik daan met de agten kaant ga beginen lijk mu kloten weerk maar goet iemant moet het doen dus daan maar zelf doen groeten teun zutphen

                      #18108166
                      teun42zutphen
                        Lid sinds:
                        17 February 2013

                        weg

                        #18108167
                        mantadevil
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          Zag hem vandaag op speurders staan ,maar met delen in de primer ziet hij er beter uit dan eerst.
                          Wat de foto’s netreft mag je die mij wel mailen plaats ik ze wel voor je .mail ze maar naar shadow2008@live.nl

                          #18108168
                          mantadevil
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            hier een paar pics van de ascona ,de rest volgt als ik iets meer tijd heb .

                            #18108169
                            teun42zutphen
                              Lid sinds:
                              17 February 2013

                              ik hep maar anderen moter ge kogt 2.0 ge riviesert en al die gaat volgent mand er in bouwen

                              #18108170
                              teun42zutphen
                                Lid sinds:
                                17 February 2013

                                op zoek naar Koppakking Opel Ascona 2.0 naar anderen moer er in te hebben ge bouwt haat het blok een vast punt alles naar ge keken stond op tijd bleek zand in een cilinder te zitten kop er af schoon ge maakt nu de koppakking nog

                                waar kaan je die bestelen of koppen ???

                              14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.