Ascona C Project; Verlagen en updates 16/5

Forumindex Forums Modellen Ascona Ascona C Project; Verlagen en updates 16/5

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 301 tot 305 (van in totaal 305)
  • Auteur
    opelpower89
    Deelnemer

ik had bij mijn e18nv kadett ook een rubbere voet

wim-v6
      Deelnemer

Zou je dat niet kunnen wisselen ondetling vraag ik me af

Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk

Nybra

Vandaag mijn 75/55 verlaging ontvangen, wordt vrijdag gemonteerd. Gelijk de fusee en stuurkogels en de veerschotels/lagers maar eens vervangen, waren al advies bij apk. En als ik toch alles los heb kunnen die er ook nog wel even bij.
          Verder ga ik even kijken of ik de voet van de carburateur vervangen krijg. Zou na de tips hier makkelijk te doen moeten zijn (heb er alleen nog geen tijd voor gehad).

Bij de update komen zeker foto’s!

Groetjes!

Nybra

Verlagingsset eronder gegooid, voorzijde net zo laag als de vorige van 5cm… achterzijde zelfs hoger. Nu denk ik dat de oude veren royaal zijn doorgezakt door de loop van tijd. Heb nog geen nieuwe foto gemaakt waarop duidelijk de verlaging te zien is.

Carburateurvoet vervangen, was redelijk gaar geworden in de loop van tijd. Nu zag ik op de foto die hier door wim-v6 geplaatst was dat er een pijpje boven de voorste klep zit. Nu was ik bang dat deze weg was en heb ik een andere carburateur gehaald, echter zat dat pijpje hier ook niet op.
            Heb deze carburateur er wel opgezet en even wat research gedaan, blijkt dat het pijpje er nieteens op zit bij een E18NV. Wel loopt ie nu een stuk beter stationair, dus zal toch wel iets niet helemaal lekker meer zijn geweest aan de oude.

de oude

en de nieuwe ernaast. Oude had aardige scheuren in het verloop van groot naar klein.

Tijdje ervoor heb ik skidragers opgehaald, deze eenmalig gemonteerd maar moet nog een paar ski’s vinden voor erop ;)
            Onderweg kwam ik wat onverhard tegen…

En nog maar wat random foto’s, daar zijn ze hier dol op :P
            Beetje een voorkeur :thumb

En kwam nog een leuke tigra twintop tegen, denk zet ‘m er ff naast.

Nybra

Lang niks meer gepost hier. Veelal door t facebooktijdperk.
              Auto is helaas gesloopt, dus wat mij betreft mag dit topic dicht.

Mvg,

Bryan

5 berichten aan het bekijken - 301 tot 305 (van in totaal 305)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.