Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Ascona C begint weer "stationair beroerd"
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2014 om 07:25 #18231730
Dat klepje rechts bovenop is de Choke klep die links is de bovenklep van de 2e trap, zolang de Choke klep Dichtstaat werkt de 2e trap ook niet.
By the way, bij de koude start word de Choke ook niet gebruikt bij mijn C2, van de winter misschien, heb m net weer in eigen beheer
Willem
6 mei 2014 om 22:40 #18231731@wim-v6 wrote:
Dat klepje rechts bovenop is de Choke klep die links is de bovenklep van de 2e trap, zolang de Choke klep Dichtstaat werkt de 2e trap ook niet.
By the way, bij de koude start word de Choke ook niet gebruikt bij mijn C2, van de winter misschien, heb m net weer in eigen beheer
Willem
alles werk nu goed? de choke klep is koud dicht en warm open het lijkt nu dat het nippeltje aan de achterkant van de carburateur waar de carterontluchting op zit nog wel verstopt is maar we hebben vandaag de carburateur gereinigd met fuel cleaner en dat lijkt flink te hebben geholpen het is bijna goed maar kan nog een heeeel klein tikkie beter ook zijn de bougies vervangen deze waren pikzwart en best wel op,{heeft geen verder verschil gemaakt} morgen nog wel even een brandsof filter tussen de slang zetten meschien dat dat ook nog een beetje helpt :thumb
6 mei 2014 om 22:41 #18231732ik hou iedereen ervan op de hoogte ;)
7 mei 2014 om 19:19 #18231733wat mij nu dus opvalt is dat de motor vreselijk reageert op stroom zodra ik mijn lampen aan doe
gaat hij beroerd lopen :wtf als ik ze uit doe word het al een stuk beter :shock:8 mei 2014 om 06:15 #18231734Stationair te laag, of Stationair verstopt..
Ontstekingstijd al eens weer gecontroleerd??
Willem
8 mei 2014 om 23:40 #18231735@wim-v6 wrote:
Stationair te laag, of Stationair verstopt..
Ontstekingstijd al eens weer gecontroleerd??
Willem
Beste Wim-v6
we hebben de ontstekingstijd gecontroleerd en die staat precies op de streep op tijd
is toevallig dat tuitje aan de achterkant van de carburateur voor het stationair? die zit volgens
mij idd verstopt :hmmz als ik de carterslang los haal komt er een hoop vocht uitlopen!David
9 mei 2014 om 06:34 #18231736Stationair zit niet op een Tuitje, Tuitje wat verstopt zit kan zomaar wel eens van de Carterventilatie zijn.
Willem
9 mei 2014 om 21:33 #18231737Ok ja dat zou dan niet echt het verschil moeten maken
ik zal er denk ik ben ik bang toch een naar iemand toe moeten
die verstand van carburateurs heeft en hem daar maar eens laten naar kijken :D
en opnieuw laten afstellen mes dat dat ook nog wat help :hmmzin ieder geval iedereen veel dank voor de hulp zo ver :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.