Ascona C avonturen,automaat weg,nog 1 Ascona over!

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Ascona C avonturen,automaat weg,nog 1 Ascona over!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 347)
  • Auteur
    Berichten
  • #17492285
    teungts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 July 2004

      origineel gepost door asfaltmaffia
      Pfff word jaloers nu
      Die man is in de hemel beland zeg
      Mooie vrouw, mooie auto
      Hij heeft gewoon het grootste geluk van de wereld
      Super man gefeliciteerd
      Snap nu wel dat je trouwen wou

      zo dacht ik ook al:thumbup

      #17492286
      asconahobbyist
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2008

        Dank dank voor de complimenten:wub
        Ben inderdaad behoorlijk in mn nopjes,zeker met mn vrouwtje alsook met de Ascona (‘s)
        Zijn wel mooie plaatjes geworden.
        Er moeten er nog meer komen.

        #17492287
        GTS2.2DTI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2006

          Wooowwww, die Ascona mag er zijn maar je bruid is bloedjemooi man…

          Mooie jurk ook met die ravijn inkijk:thumbup:D

          #17492288
          asconahobbyist
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 June 2008

            En omdat zowel het trouwen als de restauratie geweest is dan nu een omschakeling naar andere C Ascona avonturen,immers,met 4 stuks valt er altijd wel wat te knutselen!
            ik zal eerst de hoofdrolspelers even voorstellen.

            http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WSGBD6TO.jpg

            Dit is de KH-88-SJ,al 2 jaar in bezit en staat nu al een tijdje op stal,zitten wat plekjes aan en de lak is een beetje dof,verder een harde goedrijdende wagen,het plan was netjes maken en gas erin,alleen wegens tijdgebrek nog niet aan toegekomen dus komt nog!

            Hij is op stal gegaan omdat ik deze kon kopen.

            http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-I8GYLGLX.jpg

            De 04-HVK-1 is van oorsprong een belg,heeft nu een ton gelopen en is voorzien van LPG
            auto is keihard,zit mooi in de lak en is volstrekt probleemloos.
            Het lijkt me echter niet gegund om hem netjes te houden,van de winter is er ‘s nachts blijkbaar iemand met een fiets tegenaan gelazerd,resultaat linker deur,lakschade en tevens diverse deukjes.
            vervolgens kom ik op een morgen bij de auto,alle 4 de wieldoppen verdwenen!
            een paar weken later rij ik naar de camping,PETS!! steenje op het voorraam en voor ik gearriveerd was,was ie al doorgescheurd en als klap op de vuurpijl afgelopen weekend heeft er iemand aan de voorkant tegenaan gezeten,uiteraard geen briefje achtergelaten,resultaat,kentekenplaat stuk,bumper binnenbalk krom,keienvanger gekreukeld en de grille zit scheef. Dus al met al is het nu uiterlijk een wrak,maar ik heb al plannen dus komt goed,wordt vervolgd!

            en dan nummer 4

            http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7G4YY4MV.jpg

            dat is de PN-RD-62,in 2003 gekocht voor 100 euro,met rotte wielranden en slechts 80000 km.
            Inmiddels zitten er nieuwe wielranden in en heeft ie al enige meetings en wat ritjes meegemaakt.
            tellerstand is inmiddels met 60000 probleemloze kilometers verhoogd.

            Meer volgt!

            #17492289
            Christian-tsx
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 May 2008

              je doet je naam eer aan:D

              #17492290
              asconahobbyist
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 June 2008

                en er is weer nieuws!
                er zit laswerk aan de PN-RD-62,de blauwe automaat dus.
                van het weekend getankt en terwijl ik rommelde met het tankpistool viel er uit de wielkast wat rommel,goed kijken Verd…. roestsnippers.
                Is het om de vulhals heen verrot!!
                dus dat wordt van het najaar vulpijp eronder wegslopen en maar een ring fabriceren en die erin lassen.
                overigens het verbruik weer eens berekend,1 op 13,8 is netjes dacht ik.
                Ook van het najaar weer een nieuwe distributieriem erop,zit ook alweer 7 jaar (en 60.000 km) en tegelijk maar een krukaskeerring meepakken,hij is wat vettig onderaan.

                De 04-HVK-1 heeft van het weekend een mijlpaal bereikt!

                http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8NXJYSBE.jpg

                De KH-73-TS wordt beroemd!!
                iedereen die het nieuwe blad Youngtimer Magazine nummer 3 heeft kan er alles over lezen in een 5 pagina’s lange reportage.
                Was een erg leuke ervaring,en ook wel een beetje een kroon op al het werk

                http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BLKGRHAJ.jpg

                http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KUTNWBNW.jpg

                #17492291
                Kapitein Iglo
                  Lid sinds:
                  18 January 2010

                  Ik zie nu dit topic pas, Patrick, maar ik moet zeggen: petje af voor het werk aan de rode ascona! Hij is erg mooi geworden! Mooie trouwfoto’s ook!

                  En ook erg cool dat je ook nog in dat magazine staat!

                  #17492292
                  asconahobbyist
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 June 2008

                    dankjewel,ja hij is mooi geworden.
                    Artikeltje is zeker leuk,krijg best leuke reacties erop.

                    #17492293
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      sorry, dat ik dit heb moeten missen, exuses :mad:

                      Je Ascona lijkt me super in beeld gebracht,
                      door dit blad, proficiat, Patrick :wors

                      kheb voor jou de pics ff verbeterd en online gezet :thumbup

                      grtz ;)

                      #17492294
                      asconahobbyist
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 June 2008

                        thnx Ron!!
                        Hij ligt overigens deze maand nog in de winkel!
                        Ik kan m ook inscannen maar weet niet of dat mag ivm copyright en zo.

                        #17492295
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          gewoon inscannen, blaadje raak ik toch kwijt :D

                          na scannen eventjes paar keer mailen :thumbup

                          kheb je topic vanaf begin gevolgd, zou mooi zijn
                          dat ik er een klein duplicaatje van heb :angel ;)

                          #17492296
                          asconahobbyist
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 June 2008

                            ik ga ff kijken of een maatje het voor me kan scannen.
                            Moet ik alleen ff je mail adres hebben.

                            #17492297
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              probeer dit knopje onderin maar eens, Patrick ;)

                              #17492298
                              asconahobbyist
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                23 June 2008

                                zodra ik wat ingescant heb zie je t wel verschijnen!

                                #17492299
                                asconahobbyist
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  23 June 2008

                                  ook weer een paar updates!
                                  De rode Ascona is na ruim 10 jaar weer eens op de camping geweest!
                                  Hij heeft zn eerste langere rit goed doorstaan,blijft altijd spannend natuurlijk.
                                  Blijft ie lopen?Gaat er niks rammelen of stinken?Lekt er nergens wat?
                                  Maar niks van dat alles,350 km gereden dat weekend en geen enkel probleem,werd wel als ik ergens geparkeerd stond continu aangesproken over de wagen,dus dat was wel leuk.
                                  even een vergelijk,een fotootje uit 1986,voorjaar,dus hij was nog geen 2,5 jaar oud,en ikzelf was 9!
                                  en de Hobby caravan was net 3 dagen oud.

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6UZ6L87S.jpg

                                  en dan een plaatje van 3 weken geleden,Ascona 26,5 jaar oud,ik bijna 34

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SSX8KRNU.jpg

                                  tevens is de 04-hvk-1 weer netjes na alle beschadigingen.
                                  ik heb de voorschermen en de linker deur laten spuiten,tevens een grille en voorspoiler en roostertjes van model 1988 laten spuiten en gemonteerd.
                                  met een kennis heb ik wielen geruild,hij had een set gekocht van een Vectra B met 185/65 15 erom,en op zn B Corsa gezet. Dat liep dus aan!
                                  Dus hij heeft nu mijn 13 inch velgen en dus 15 inch.
                                  Het staat best wel leuk maar qua rijden is ie er niet op vooruit gegaan,dus toch maar weer op zoek naar wat anders.
                                  maar voorlopig rij ik weer knap.

                                  zo was ie.

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-I8GYLGLX.jpg

                                  en zo is ie nu

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BTB84FZA.jpg

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GTZZT8TF.jpg

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DJWCVJ3K.jpg

                                  en waarschijnlijk volgend weekend komt er ook nog een velours interieur in van een 88er GLS uitvoering.
                                  vandaar dat de naamplaatjes er alvast opzitten.

                                  ook heb ik samen met een maatje zn oude Ascona gesloopt,dus de voorraad onderdelen is weer wat uitgebreid.

                                  http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JM6R3AVF.jpg

                                  #17492300
                                  opelfreak1975
                                    Lid sinds:
                                    12 September 2009

                                    nu heb je nog meer onderdelen er bij en je heb er al zo weinig

                                    hahahahahahaha

                                    #17492301
                                    asconahobbyist
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      23 June 2008

                                      helemaal waar! :cool:
                                      kan jij me pics weer ff zichtbaar maken,ben dr zo niet handig in!
                                      gelukkig was de rechterdeur van het ding mooi hard dus die staat op voorraad voor ooit in mn automaat.

                                      #17492302
                                      Anoniem
                                        Lid sinds:
                                        1 January 1970

                                        origineel gepost door asconahobbyist ;)

                                        ook weer een paar updates!
                                        De rode Ascona is na ruim 10 jaar weer eens op de camping geweest!
                                        Hij heeft zn eerste langere rit goed doorstaan,blijft altijd spannend natuurlijk.
                                        Blijft ie lopen?Gaat er niks rammelen of stinken?Lekt er nergens wat?
                                        Maar niks van dat alles,350 km gereden dat weekend en geen enkel probleem,werd wel als ik ergens geparkeerd stond continu aangesproken over de wagen,dus dat was wel leuk.
                                        even een vergelijk,een fotootje uit 1986,voorjaar,dus hij was nog geen 2,5 jaar oud,en ikzelf was 9!
                                        en de Hobby caravan was net 3 dagen oud.

                                        en dan een plaatje van 3 weken geleden,Ascona 26,5 jaar oud,ik bijna 34

                                        tevens is de 04-hvk-1 weer netjes na alle beschadigingen.
                                        ik heb de voorschermen en de linker deur laten spuiten,tevens een grille en voorspoiler en roostertjes van model 1988 laten spuiten en gemonteerd.
                                        met een kennis heb ik wielen geruild,hij had een set gekocht van een Vectra B met 185/65 15 erom,en op zn B Corsa gezet. Dat liep dus aan!
                                        Dus hij heeft nu mijn 13 inch velgen en dus 15 inch.
                                        Het staat best wel leuk maar qua rijden is ie er niet op vooruit gegaan,dus toch maar weer op zoek naar wat anders.
                                        maar voorlopig rij ik weer knap.

                                        zo was ie.

                                        en zo is ie nu

                                        en waarschijnlijk volgend weekend komt er ook nog een velours interieur in van een 88er GLS uitvoering.
                                        vandaar dat de naamplaatjes er alvast opzitten.

                                        ook heb ik samen met een maatje zn oude Ascona gesloopt,dus de voorraad onderdelen is weer wat uitgebreid.

                                        btw: mooie collectie :thumbup :wub

                                        #17492303
                                        asconahobbyist
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          23 June 2008

                                          thnx ron!

                                          #17492304
                                          Vipertjegts
                                            Lid sinds:
                                            1 July 2004

                                            Mooie Ascona’s hoor! :thumbup

                                            De caravan is in 24 jaar trouwens ook een stukje gegroeid :D;)

                                            #17492305
                                            asconahobbyist
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              23 June 2008

                                              jupz,op de hobby uit 86 was een 495 van mijn ouders,de recente foto is mijn eigen hobby 610.

                                              #17492306
                                              MV
                                                Lid sinds:
                                                1 July 2004
                                                #17492307
                                                Alexandre Nunes
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  28 September 2010

                                                  Wow, asconahobbyist was a beautiful restoration job, congratulations! I also enjoyed the other models of Ascona.:wors

                                                  #17492308
                                                  McLambo
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    24 September 2004

                                                    Mooi he, zo die plaatjes oud en nieuw naast elkaar? Wordt je daar nou niet warm van vanbinnen? :wub:wors

                                                    #17492309
                                                    asconahobbyist
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      23 June 2008

                                                      het geeft wel een lekker gevoel dat het gelukt is.
                                                      Ik heb er echt een hele tijd tegenaan zitten hikken om te beginnen.
                                                      ik heb nog zoveel oude foto’s waar ie opstaat,ook nog stukje film waar ik als jochie van 10 samen met pa de auto aan het wassen ben.Erg leuk!
                                                      Hij is met een vakentie in 1988 nog in Oostenrijk,joegoslavie en italie geweest! EN op de autoslaaptrein. Mooie herinneringen!

                                                    25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 347)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.