Ascona C 2.0turbo van duitsland naar Nederland

Forumindex Forums Overige APK & RDW Ascona C 2.0turbo van duitsland naar Nederland

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    robertzone

Hallo allemaal,

Ik stel deze vraag voor een collega van mij, dus antwoorden op jullie vragen kunnen wat langer op zich laten wachten.
      Mijn collega is vanuit duitsland naar hier komen wonen, en wil nu als laatste ook zijn trots, een Ascona C uit 1987 invoeren in Nederland. Normaal was het al een 2.0liter(vraag me niet welk type), maar is nu vervangen door een c20let. Remmen, uitlaat e.d. zijn ook gewoon netjes aangepakt. Dit alles staat niet op kenteken in duitsland.

Nu de vraag, wat moet hij allemaal doen om de wagen in Nederland in te voeren (hoeft nog niet persee op kenteken). Ikzelf heb hier de ballen verstand van, en aangezien hij nog niet super nederlands spreekt probeer ik het via hier en belt hij niet direct met het rdw.

Alvast bedankt!

groeten,

Robert

wizardnl
        Anoniem

Naar de RDW gaan, auto aanbieden. Laten keuren en motor op kenteken zetten + apk… ongeveer 150 euro in totaal kwijt met nummerplaten erbij.
          + restwaarde bpm als dat er nog opzit.

Jammer dat het ergeen uit 86 is dan wordt hij nog oldtimer (wegenbelasting vrij).

robertzone

hartstikke bedankt voor de snelle antwoorden!

Ik ga het doorgeven :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.