Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › ASCONA B C20LET !!!CHASSIS VERKOCHT!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 maart 2011 om 13:43 #17747116
Ik ga wel ff wat testen doen enzo,word ie te heet zet ik t er weer op.bij deze een filmpje(hoop ik)
http://www.youtube.com/watch?v=NdgSi-KSBys
eerste keer starten!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MT00xKOKNd0
eerste rondje rijden.
Ook nog ff wat foto’s.
van dit.
naar dit.
dat is het voor nu.gr Remo7 maart 2011 om 09:43 #17747117super dat je hem aan het lopen hebt!!
ga zo door! ik neem aan dat je alles nog netjes gaat afwerken :P7 maart 2011 om 19:24 #17747118JAAAA!!tuurlijk het moet allemaal nog 100 keer netter en beter worden.dit ziet er nu niet uit!maar daar komt zeker verandering in hoor,ook komt er een andere intake op.
ik ben nu weer financieel op adem aan het komen.
deze maand komt de nieuwe distributie en met btje mazzel
de nieuwe intake erop.daarna de 2 delige aandrijfas.
ik heb gewoon huisje boompje beesje en een koopwoning.
dat kost ook genoeg,maar komt allemaal goed.
neemt aleen wat tijd in beslag.7 maart 2011 om 19:30 #17747119AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1883106&tid=135635&author=asconac20let]hai rene,
ik denk dat iedereen hier wel een andere mening over heeft, ik had ze echter niet aangesloten op mijn turbo, deze heb ik er nu afgehaald en gecontroleerd, is geen schade te bekennen, terwijl ik mijn turbo aardig aan de bak liet gaan. als je niet het maximale uit je turbo gaat halen, kan je ze eraf laten, tuurlijk de slijtage wordt iets hoger omdat de turbo wat warmer wordt. van de andere kant, de olie van de motor koelt de turbo ook.
ik heb voor mijn garrett turbo wel waterkoeling slangen gehaald, maar ga ze nog niet gebruiken. ik heb importeur garrett NL gebeld, deze zeggen dat de waterkoeling puur ter levensduur is en als je het maximale uit een turbo gaat halen het dan wel verstandig is om te gebruiken.
Mijn motor heeft 2 ton gelopen, de turbo dus ook want deze is nooit vervangen, en de waterkoeling zat er al niet meer op toen ik mijn motor kocht…
ddus zeg het maar. ik zeg: lekker er af laten! maar dat ism ijn mening [/rquote]
mij verder allemaal prima
en heb ook nog geen ervaring dat het erg slecht zou zijn
om ze weg te latenmaar “master turbo” rade mij aan om ze wel te monteren;)
volgens mij komen de meeste garret turbo,s via hun t land binnen;)verde heb je wel gelijk dat de olie ook al n deel van de koeling voor z,n rekkening neemt;)
tjah ik vind 2 slangetjes meer niet zo,n probleem
dus ik blijf erbij dat ik de koeling er wel opzet;):thumbup7 maart 2011 om 20:16 #17747120Dat snap ik heel goed!ik ga ook zeker een paar tests doen
ivm koeling en temperatuur.ook ga ik extra lucht koeling makennaar mn turbo toe.
een oliekoeler komt er ook op natuurlijk.
zodra t te gek word komt de vloeistof koeling weer gewoon terug,maar ga dit eerst ff proberen.
in mn wastegate klepje zit nu toch al een scheurtje,dus 100%is mn turbo toch al niet.gr Remo7 maart 2011 om 21:01 #17747121AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1885848&tid=135635&author=remo 07]Dat snap ik heel goed!ik ga ook zeker een paar tests doen
ivm koeling en temperatuur.ook ga ik extra lucht koeling makennaar mn turbo toe.
een oliekoeler komt er ook op natuurlijk.
zodra t te gek word komt de vloeistof koeling weer gewoon terug,maar ga dit eerst ff proberen.
in mn wastegate klepje zit nu toch al een scheurtje,dus 100%is mn turbo toch al niet.gr Remo[/rquote]is wat voor te zeggen;)
tjah ik heb een nieuwe garret gekocht
daar ga ik geen risico mee lopen
kostte zat:P;)8 maart 2011 om 20:04 #17747122Bij deze:mn nieuwe grondplaat voor de air intake(lucht inlaat)
9 maart 2011 om 21:23 #17747123ik zou de koeling er lekker opzetten koeling is niet voor niks zoals louwe zegt
een nieuwe turbo kost een paar stuivers meer10 maart 2011 om 13:56 #17747125na het zien van de film….wauw1!!!
13 maart 2011 om 14:46 #17747126leuk project, goede keus een C20LET in een ascona :)
hiermee krijg je een hoge funfactor:D
13 maart 2011 om 19:30 #17747127Ben vandaag nog ff bezig geweest aan mn B.
heb mn voor schermen kit en bagger vrij gemaakt.
ook heb ik mn motor ruimte wat opgeknapt(tecktyl weg)
dat was hard geworden en zag er ranzig uit.
heb ook ff mn koplampen nieuw gemaakt.
Heb ook nieuwe reflectoren en koplampglazen erin gezet.
komt ook 6000k xenon in.14 maart 2011 om 21:17 #17747128lekker bezig geweest
14 maart 2011 om 22:54 #17747129wrm wit eigenlijk?
15 maart 2011 om 19:23 #17747130ik heb een wit tic:P
vind het gewoon mooi en veel rally auto’s zijn
van binnen en motor ruimte ook wit.
daar komt mn tic vandaan denk ik.
en het staat gewoon fris….:afro15 maart 2011 om 20:40 #17747131AnoniemLid sinds:
1 January 1970wat ook mooi oogt
is de binnekant van de unit zwart maken
worden je koplampen iets donkerder van
(uiteraard niet je blaker meespuiten maar dat lijkt me logies);)16 maart 2011 om 21:23 #17747132idd wat louwe zegt, binnekantje van de lamp ff zwart maken, geeft een heel stuk stoeredere look.
Verder net werk, en volgens mij zag ik van de week die city uit je filmpies rijden;)17 maart 2011 om 08:19 #17747133alles wit is zeker leuk. dat heb ik ook gedaan, maar het laggen zal je snel vergaan. de motoruim wordt binnen 1 maand weer zwart:P
10 april 2011 om 16:09 #17747135[rquote=1892993&tid=135635&author=voederbiet]idd wat louwe zegt, binnekantje van de lamp ff zwart maken, geeft een heel stuk stoeredere look.
Verder net werk, en volgens mij zag ik van de week die city uit je filmpies rijden;)[/rquote]
Ja dat kon kloppen,Dat is mn maatje uit H.H.Waard.Die heeft ook nog een show C.Coupe.10 april 2011 om 16:15 #17747136Hey mannen(en eventueel vrouwen)ik ben er weer!:afro
mn laptop had het begeven:cry.ben wel aan de ascona geweest hoor!:thumbup
nieuwe distributie zit erop incl waterpomp.heb inmiddels ook
een waterkoeling verbind stuk gekocht voor de thermo schakelaar.heb ook mn nokkenas tandwiellen en grondplaat
daavan gespoten en natuurlijk alles schoongemaakt.:wub
zal snel ff :kewlpics plaatsen.14 april 2011 om 08:36 #17747137nou wachten in spanning af!
16 april 2011 om 17:45 #17747138He,he…compu en foto rommel doet het weer.
dus weer ff wat foto’s.
heb dus de distributie gedaan……
van dit…..
nog ff een stukje creatief met slang en pijp,,,,wahahaha
ziet er niet uit maar werkt wel!!
Heb vanmiddag een omega aandrijfas opgehaald,deze ga ik
verbouwen en pasmaken.18 april 2011 om 15:15 #17747139oh dacht dat die as er al onder zat
18 april 2011 om 16:53 #17747140ja er zit al een as onder,maar dat is een starre as!!!
en bij een omega bak kan dat niet omdat de as moet kunnen
ïnveren”bij een omega as uit 2 delen met een hang lager doet ie
dat dan wel,als ik de starre as laat zitten breekt deze zeer waarschijnlijk.
ik moet nu de as inkorten en de kruis koppeling op de
omega as lassen en dan laten ballanceren.
ga zo nog ff de oude as eronder vandaan halen.
greetz Remo19 april 2011 om 13:01 #17747141ohw:hmmz heb je dit probleem ook als je een normale 1.8 5 bak gebruikt?
19 april 2011 om 13:02 #17747142ohw:hmmz heb je dit probleem ook als je een normale 1.8 5 bak gebruikt?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.