Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › ASCONA B C20LET !!!CHASSIS VERKOCHT!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 februari 2011 om 19:37 #17747090
YES!!!helemaal top man.ik ga meteen ff kijken.
12 februari 2011 om 20:33 #17747091hmmmm,dat was het dus niet……:cry.naja morgen maar ff verder kijken,denk dat ik in de buurt van brandstof moet kijken:angel.komt goed.
bedankt voederbiet!:thumbup
12 februari 2011 om 20:35 #17747092kleine moeite
maar stottert de motor echt? doen alle injectors wel mee?
13 februari 2011 om 11:24 #17747093Net als die ochtend begon ie steeds langzamer te lopen.
eerst 3 cilinders daana 2,ik denk gewoon dat mn tank leeg is inmiddels.Ik ga er zo ff wat in gooien en dan ff proberen.13 februari 2011 om 19:35 #17747094NOU…..Daar gaan we……hoe zeg ik dit,
mn tank was gewoon leeg!!!:wtf
hoe stom van mij???naja,hij loopt weer goed!
zal vandeweek ff foto’s maken is wel zo leuk denk ik.14 februari 2011 om 13:12 #17747095ja een beetje peut vind een LET wel lekker ja:P
suc6 ermee en we wachten op :kewlpics
14 februari 2011 om 15:38 #17747096haha beetje lul lig maar kan iedereen gebeuren (ik weet er van ;))
denk dat een mooie foto van je uitlaat wel gepast is
wil wel eens zien hoe het nu onder je auto zit :)14 februari 2011 om 16:22 #17747097AnoniemLid sinds:
1 January 1970wel eerlijk om het hiero zo te postten:P
je had ook kunnen zeggen dat de kabel van bobine naar onsteking loszat/gegaan was
hadden we het ook geloofd;):jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
14 februari 2011 om 20:33 #17747098Nee zo ben ik niet hoor,als ik wat verkeerd doe durf ik dat wel te zeggen hoor.
Bij deze ff een foto’tje
Dit is mn tijdelijke uitlaat,zodra het kan laat ik er een buigen
van rvs pijp.dit heb ik zelf ff gelast van rvs pijp.
er moet nog wel ff een flexibel stuk tussen,anders “hangt”
alles aan de turbo.er zit nu wel een mooie sound in.
De tussen en eind demper zijn gewoon groep A (63mm)
mijn NIEUWE groep A vlammen dover staat te koop in het
te koop deel van dit forum.gr Rene
15 februari 2011 om 13:29 #17747099oh leuk! laat maar komen de pics. kan je in zn 1 gewoon hard optrekken of heb je daar die 0.5 bar begrenzer nog in?
15 februari 2011 om 19:20 #17747100ik heb geen idee!?er zitten nu 2 hand geschreven chips
in.heb dus ook geen benul van het aantal pk’s.VRAAG AAN DE TURBO KENNERS!!!!!
ik zag bij Mats zn oude setup van de turbo geen koelvloeistof slangen zitten enzo,kan dat zomaar weggelaten worden?ook ivm in de file staan enzo.
ik heb zelf er alles nog op zitten(ook het tankje voor de koelvloeistof)ik wil dat alles ook t liefst weg hebben!kan dat?
zoja,hoe doe ik dat dan precies??ook ivm de kachel??
ik snap dat een c20let turbo in een ascona B koeler blijft
dan in een calibra of kadett E bijvoorbeeld,maar wil zeker zijn van mn zaak.zou zonde zijn als t stuk gaat vanwege
te kort koeling.
hoe cleaner hoe mooier!!17 februari 2011 om 18:35 #17747101up
17 februari 2011 om 18:50 #17747102eeeehhhh,up???mis ik wat???:angel
17 februari 2011 om 23:08 #17747103nee ik upte zodat je topic omhoog ging, waardoor je antw kreeg op je vraag:angel
18 februari 2011 om 07:03 #17747104AnoniemLid sinds:
1 January 1970persoonlijk zou ik die water koeling lekker laten zitten
clean is uiteraard mooimaar moet niet ten kostte gaan van
ik ga ze in iedergeval tzt wel aan m,n garret turbo maken
koelings voorziening zit er niet voor niets op;)18 februari 2011 om 21:01 #17747105[rquote=1871618&tid=135635&author=Sheto]nee ik upte zodat je topic omhoog ging, waardoor je antw kreeg op je vraag:angel[/rquote]
OOOOOOH:o!!Geweldig man,ik de computer goeroe!(NOT):afroBedankt man:thumbup
20 februari 2011 om 18:10 #17747106VRAAG AAN DE TURBO KENNERS!!!!!
ik zag bij Mats zn oude setup van de turbo geen koelvloeistof slangen zitten enzo,kan dat zomaar weggelaten worden?ook ivm in de file staan enzo.
ik heb zelf er alles nog op zitten(ook het tankje voor de koelvloeistof)ik wil dat alles ook t liefst weg hebben!kan dat?
zoja,hoe doe ik dat dan precies??ook ivm de kachel??
ik snap dat een c20let turbo in een ascona B koeler blijft
dan in een calibra of kadett E bijvoorbeeld,maar wil zeker zijn van mn zaak.zou zonde zijn als t stuk gaat vanwege
te kort koeling.
hoe cleaner hoe mooier!!hoor heel graag jullie advies.23 februari 2011 om 18:58 #17747107up!!
26 februari 2011 om 10:45 #17747108erop laten zittentoch?
27 februari 2011 om 08:52 #17747109[rquote=1873834&tid=135635&author=remo 07]VRAAG AAN DE TURBO KENNERS!!!!!
ik zag bij Mats zn oude setup van de turbo geen koelvloeistof slangen zitten enzo,kan dat zomaar weggelaten worden?ook ivm in de file staan enzo.
ik heb zelf er alles nog op zitten(ook het tankje voor de koelvloeistof)ik wil dat alles ook t liefst weg hebben!kan dat?
zoja,hoe doe ik dat dan precies??ook ivm de kachel??
ik snap dat een c20let turbo in een ascona B koeler blijft
dan in een calibra of kadett E bijvoorbeeld,maar wil zeker zijn van mn zaak.zou zonde zijn als t stuk gaat vanwege
te kort koeling.
hoe cleaner hoe mooier!!hoor heel graag jullie advies.[/rquote]
Nou nee liever niet,Ik vind al die slangen allemaal maar nix!
de motor ruimte ziet dan zo ranzig uit.ook denk ik dat het wel moet kunnen omdat er naar mijn menig genoeg koeling is
maar hoop dat bv Mats even zn mening geeft of een van de andere turbo kenners.27 februari 2011 om 10:41 #17747110Heb zelf een Manta B met een let erin en die 2 slangetjes extra vallen echt niet zo zeer op hoor. En zoals Louwe al zegt, de koeling zit er niet voor niets op.
1 maart 2011 om 15:38 #17747111extra koeling niet mis vooral met een geblazen benzine motor invm met hoge toerentallen.
4 maart 2011 om 11:18 #17747113hai rene,
ik denk dat iedereen hier wel een andere mening over heeft, ik had ze echter niet aangesloten op mijn turbo, deze heb ik er nu afgehaald en gecontroleerd, is geen schade te bekennen, terwijl ik mijn turbo aardig aan de bak liet gaan. als je niet het maximale uit je turbo gaat halen, kan je ze eraf laten, tuurlijk de slijtage wordt iets hoger omdat de turbo wat warmer wordt. van de andere kant, de olie van de motor koelt de turbo ook.
ik heb voor mijn garrett turbo wel waterkoeling slangen gehaald, maar ga ze nog niet gebruiken. ik heb importeur garrett NL gebeld, deze zeggen dat de waterkoeling puur ter levensduur is en als je het maximale uit een turbo gaat halen het dan wel verstandig is om te gebruiken.
Mijn motor heeft 2 ton gelopen, de turbo dus ook want deze is nooit vervangen, en de waterkoeling zat er al niet meer op toen ik mijn motor kocht…
ddus zeg het maar. ik zeg: lekker er af laten! maar dat ism ijn mening
6 maart 2011 om 09:24 #17747114Bedankt voor de reactie Mats!ik heb besloten om het eraf te halen,ik wil die slangen meuk weg hebben.
ga zo nog ff paar uur aan de ascona.:thumbup
zal ook ff wat foto’s maken en misschien ff filmpje maken.
maar mn zoontje van 10 moet dan filmen,dus of dat lukt:cool:
Hoop volgendeweek mn distributie te doen en ook mn nieuwe zelf gemaakte intake.
Tot laterssss.6 maart 2011 om 10:14 #17747115mooie verhalen :(
water koeling zit er niet voor niets op , is om je olie te helpen koel te blijven zodat hij niet te dun wordt !!!
Te dun is einde motor , helemaal met meer krachten in t blok (meer turbodruk) ;)lekker er op laten zitten , voor de turbo maakt t niet veel uit maar de lagers van de motor wel !
Hele grote oliekoeler zou miss helpen .
Ik zelf heb alles erop zitten en mn olie blijft perfect op temp (hoe gek ik ook doe ”Drift”)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.