ASCONA B C20LET !!!CHASSIS VERKOCHT!!

Forumindex Forums Modellen Ascona ASCONA B C20LET !!!CHASSIS VERKOCHT!!

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 376 tot 393 (van in totaal 393)
  • Auteur
    Berichten
  • #17747408
    remo 07
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 May 2010

      Ik heb ooit bij een bepaald “iemand” in een Rood ascona-tje mee gereden………. :thumb

      #17747409
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        @adalante wrote:

        Met een 16 kleppertje erin krijg je toch een beetje een schaap in wolfskleren…wel Show, no go :hmmz
        Das helemaal niet waar n c20xe doet het ook best in een ascona
        N originele 400 had maar 144 pk n gezonde xe heeft al meer dus dan is t toch n een wolf op steroids ;)

        Liet de Let lekker hangen in jouw geval en zou iets langer over het spuitwerk doen.
        Maar het is een vrij land… :thumb en jouw auto.

        #17747410
        RacesconaB204
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 December 2009

          @remo 07 wrote:

          Ik heb ooit bij een bepaald “iemand” in een Rood ascona-tje mee gereden………. :thumb

          Motivatie filmpje

          http://m.youtube.com/watch?client=mv-google&gl=DE&hl=nl&v=_w_33g0TFQ8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          Dit is met standaard nokkenassen. Dan heeft zo’n ding nog best wat koppel onderin.

          #17747411
          remo 07
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 May 2010

            Ohh…Heerlijk Rik.er is nog niet veel animo voor de C20let :???: maar heb ook geen haast.Thanks Rik! :thumb

            #17747412
            2000
            Moderator
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Je hebt gelijk. Ook ik ga (ooit) voor de throttle bodies, het geluid is niet te evenaren. En ja, een LET heeft al gauw meer vermogen, maar rond de 200 pk met tb’s is zat. Ook ik gebruik de auto voor straat gebruik, en mijn 150 (standaard) pk’s worden af en toe gebruikt en zie de noodzaak voor 300 pk’s niet zo.
              Wat mij ook enigszins tegen houd is dat de auto (die al rondom aangepast is) wéér rondom moet worden aangepast omdat de meeste delen moeite hebben met de LET pk’s.

              #17747413
              cuupi
                Lid sinds:
                18 February 2008

                @2000 wrote:

                Je hebt gelijk. Ook ik ga (ooit) voor de throttle bodies, het geluid is niet te evenaren. En ja, een LET heeft al gauw meer vermogen, maar rond de 200 pk met tb’s is zat. Ook ik gebruik de auto voor straat gebruik, en mijn 150 (standaard) pk’s worden af en toe gebruikt en zie de noodzaak voor 300 pk’s niet zo.
                Wat mij ook enigszins tegen houd is dat de auto (die al rondom aangepast is) wéér rondom moet worden aangepast omdat de meeste delen moeite hebben met de LET pk’s.

                HIER ben ik het HELEMAAL mee eens mijn 2.4 heeft 210pk en het blijft heel ook de standaard 240bak en achteras

                #17747414
                RacesconaB204
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 December 2009

                  Nog belangrijker is hoe je dit materiaal dan (mis)gebruikt. Doe je geen gekke dingen met een LET in normaal straatgebruik dan is er niets aan de hand.

                  Met een 180 PK-sterke CIH aan de andere kant kun je een originele achteras echt wel om zeep helpen, zoals ik hem voor circuitwerk gebruik (meermaals gepresteerd, waarbij zelfs de gesmede disselas in het staartstuk middendoor brak).

                  ‘t is maar wat je van plan bent…… ;)

                  #17747415
                  remo 07
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 May 2010

                    @RacesconaB204 wrote:

                    Nog belangrijker is hoe je dit materiaal dan (mis)gebruikt. Doe je geen gekke dingen met een LET in normaal straatgebruik dan is er niets aan de hand.

                    Met een 180 PK-sterke CIH aan de andere kant kun je een originele achteras echt wel om zeep helpen, zoals ik hem voor circuitwerk gebruik (meermaals gepresteerd, waarbij zelfs de gesmede disselas in het staartstuk middendoor brak).

                    ‘t is maar wat je van plan bent…… ;)

                    Helemaal mee eens,Als je gaat lopen trappen kan alles stuk……

                    Als je weet waar je mee bezig bent kan het op straat lang goed gaan.

                    Met mijn vorige Ascona B C20XE en 18 s bak heb ik 8 jaar gereden zonder problemen… :thumb

                    #17747416
                    remo 07
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      2 May 2010

                      Hey!!!ff een update,De C20LET is verkocht en opgehaald…

                      De “nieuwe”C20XE hangt al in de steun voor opbouw.

                      Heb bij de uitbouw van de let een vervelende plek gevonden bij mijn linker draag arm.

                      Kwam woensdag bij toeval een andere carrosserie tegen,Daar ga ik vanmiddag bij kijken.

                      Volgens de eigenaar GEEN roest?????we gaan het zien…… :jerry

                      Als de andere ascona idd zo goed is gaat deze bijna meteen naar Erwin Peeters(met wat mazzel)

                      #17747417
                      remo 07
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        2 May 2010

                        MIJN GROENE ASCONA B C20LET CHASSIS/BODY IS TE KOOP!!!

                        Voor interesse ff bellen!!!!!!!0654623016

                        #17747419
                        remo 07
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          2 May 2010

                          Ascona is gereserveerd!!!!!

                          #17747418
                          remo 07
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            2 May 2010

                            Ascona is VERKOCHT!!!

                            Goede vriend wilde m graag kopen :jerry

                            Dit verhaal gaat verder onder het topic viewtopic.php?f=11&t=178325

                            #17747420
                            RacesconaB204
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              11 December 2009

                              Gefeliciteerd en nu er tegen aan met die andere! :thumbup

                              #17747421
                              remo 07
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                2 May 2010

                                Dank je Rik,Volgend weekend naar sevenum!! :jerry
                                Hoop daar nog wat spul te verkopen,en daar na jou te bellen….hahaha
                                En je raat het nooit,,,,er komt weer een C20let in…..
                                Hij gaat er uiteindelijk Time Attack en vrij rijden mee rijden.
                                Hij Zal zichzelf hier misschien ook wel ff aanmelden

                                #17747422
                                2000
                                Moderator
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Lekker snel! Kan je gelijk verder :thumbup

                                  #17747423
                                  remo 07
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    2 May 2010

                                    Ja idd,gaat wel ok zo!!Dit weekend eerst lekker naar Sevenum

                                    #17747424
                                    Wei Jun
                                      Lid sinds:
                                      27 August 2013

                                      Hallo allemaal
                                      zal me even voorstellen ik ben Wei Jun en ik ben de vriend waar rene het over had. Ik ga verder met de bouw van deze ascona.
                                      De plannen zijn mijn eigen c20let weer terug in de ascona plaatsen. De roest plekken aan te pakken. Ben vanplan time attack ermee te gaan rijden uiteindelijk maar voorlopig nog even niet moet eerst alles voor rwd zien te vinden omdat mijn huidige motor in een astra f zat. Als ik alles kompleet heb ga ik bouwen en zal ik de foto’s posten
                                      gr

                                      #17747425
                                      Wei Jun
                                        Lid sinds:
                                        27 August 2013

                                        nou ik ben van het weekend 400 km wezen sturen om een bak r28, motor steunen en een carterpan op te halen toen ik de carterpan zag dacht ik meteen he daar is hij weer hahahaha las bij me maat dat dit de bekende verminkte carterpan is hahaha dus ik ben nagenoeg kompleet om te gaan bouwen moet alleen nog even een schakeltafel hebben en het hydrolische deel. Maar eerst moet er nog even een astra uit mijn collectie.

                                      18 berichten aan het bekijken - 376 tot 393 (van in totaal 393)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.