Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › ASCONA B C20LET !!!CHASSIS VERKOCHT!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 mei 2013 om 20:57 #17747408
Ik heb ooit bij een bepaald “iemand” in een Rood ascona-tje mee gereden………. :thumb
17 mei 2013 om 22:36 #17747409AnoniemLid sinds:
1 January 1970@adalante wrote:
Met een 16 kleppertje erin krijg je toch een beetje een schaap in wolfskleren…wel Show, no go :hmmz
Das helemaal niet waar n c20xe doet het ook best in een ascona
N originele 400 had maar 144 pk n gezonde xe heeft al meer dus dan is t toch n een wolf op steroids ;)Liet de Let lekker hangen in jouw geval en zou iets langer over het spuitwerk doen.
Maar het is een vrij land… :thumb en jouw auto.18 mei 2013 om 07:28 #17747410@remo 07 wrote:
Ik heb ooit bij een bepaald “iemand” in een Rood ascona-tje mee gereden………. :thumb
Motivatie filmpje
http://m.youtube.com/watch?client=mv-google&gl=DE&hl=nl&v=_w_33g0TFQ8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit is met standaard nokkenassen. Dan heeft zo’n ding nog best wat koppel onderin.
18 mei 2013 om 08:07 #17747411Ohh…Heerlijk Rik.er is nog niet veel animo voor de C20let :???: maar heb ook geen haast.Thanks Rik! :thumb
18 mei 2013 om 08:52 #17747412Je hebt gelijk. Ook ik ga (ooit) voor de throttle bodies, het geluid is niet te evenaren. En ja, een LET heeft al gauw meer vermogen, maar rond de 200 pk met tb’s is zat. Ook ik gebruik de auto voor straat gebruik, en mijn 150 (standaard) pk’s worden af en toe gebruikt en zie de noodzaak voor 300 pk’s niet zo.
Wat mij ook enigszins tegen houd is dat de auto (die al rondom aangepast is) wéér rondom moet worden aangepast omdat de meeste delen moeite hebben met de LET pk’s.19 mei 2013 om 20:49 #17747413@2000 wrote:
Je hebt gelijk. Ook ik ga (ooit) voor de throttle bodies, het geluid is niet te evenaren. En ja, een LET heeft al gauw meer vermogen, maar rond de 200 pk met tb’s is zat. Ook ik gebruik de auto voor straat gebruik, en mijn 150 (standaard) pk’s worden af en toe gebruikt en zie de noodzaak voor 300 pk’s niet zo.
Wat mij ook enigszins tegen houd is dat de auto (die al rondom aangepast is) wéér rondom moet worden aangepast omdat de meeste delen moeite hebben met de LET pk’s.HIER ben ik het HELEMAAL mee eens mijn 2.4 heeft 210pk en het blijft heel ook de standaard 240bak en achteras
20 mei 2013 om 18:22 #17747414Nog belangrijker is hoe je dit materiaal dan (mis)gebruikt. Doe je geen gekke dingen met een LET in normaal straatgebruik dan is er niets aan de hand.
Met een 180 PK-sterke CIH aan de andere kant kun je een originele achteras echt wel om zeep helpen, zoals ik hem voor circuitwerk gebruik (meermaals gepresteerd, waarbij zelfs de gesmede disselas in het staartstuk middendoor brak).
‘t is maar wat je van plan bent…… ;)
20 mei 2013 om 19:02 #17747415@RacesconaB204 wrote:
Nog belangrijker is hoe je dit materiaal dan (mis)gebruikt. Doe je geen gekke dingen met een LET in normaal straatgebruik dan is er niets aan de hand.
Met een 180 PK-sterke CIH aan de andere kant kun je een originele achteras echt wel om zeep helpen, zoals ik hem voor circuitwerk gebruik (meermaals gepresteerd, waarbij zelfs de gesmede disselas in het staartstuk middendoor brak).
‘t is maar wat je van plan bent…… ;)
Helemaal mee eens,Als je gaat lopen trappen kan alles stuk……
Als je weet waar je mee bezig bent kan het op straat lang goed gaan.
Met mijn vorige Ascona B C20XE en 18 s bak heb ik 8 jaar gereden zonder problemen… :thumb
28 juli 2013 om 07:44 #17747416Hey!!!ff een update,De C20LET is verkocht en opgehaald…
De “nieuwe”C20XE hangt al in de steun voor opbouw.
Heb bij de uitbouw van de let een vervelende plek gevonden bij mijn linker draag arm.
Kwam woensdag bij toeval een andere carrosserie tegen,Daar ga ik vanmiddag bij kijken.
Volgens de eigenaar GEEN roest?????we gaan het zien…… :jerry
Als de andere ascona idd zo goed is gaat deze bijna meteen naar Erwin Peeters(met wat mazzel)
28 juli 2013 om 21:23 #17747417MIJN GROENE ASCONA B C20LET CHASSIS/BODY IS TE KOOP!!!
Voor interesse ff bellen!!!!!!!0654623016
6 augustus 2013 om 14:35 #17747419Ascona is gereserveerd!!!!!
11 augustus 2013 om 18:27 #17747418Ascona is VERKOCHT!!!
Goede vriend wilde m graag kopen :jerry
Dit verhaal gaat verder onder het topic viewtopic.php?f=11&t=178325
11 augustus 2013 om 19:10 #17747420Gefeliciteerd en nu er tegen aan met die andere! :thumbup
11 augustus 2013 om 19:16 #17747421Dank je Rik,Volgend weekend naar sevenum!! :jerry
Hoop daar nog wat spul te verkopen,en daar na jou te bellen….hahaha
En je raat het nooit,,,,er komt weer een C20let in…..
Hij gaat er uiteindelijk Time Attack en vrij rijden mee rijden.
Hij Zal zichzelf hier misschien ook wel ff aanmelden13 augustus 2013 om 21:44 #17747422Lekker snel! Kan je gelijk verder :thumbup
14 augustus 2013 om 18:30 #17747423Ja idd,gaat wel ok zo!!Dit weekend eerst lekker naar Sevenum
27 augustus 2013 om 10:20 #17747424Hallo allemaal
zal me even voorstellen ik ben Wei Jun en ik ben de vriend waar rene het over had. Ik ga verder met de bouw van deze ascona.
De plannen zijn mijn eigen c20let weer terug in de ascona plaatsen. De roest plekken aan te pakken. Ben vanplan time attack ermee te gaan rijden uiteindelijk maar voorlopig nog even niet moet eerst alles voor rwd zien te vinden omdat mijn huidige motor in een astra f zat. Als ik alles kompleet heb ga ik bouwen en zal ik de foto’s posten
gr16 september 2013 om 08:23 #17747425nou ik ben van het weekend 400 km wezen sturen om een bak r28, motor steunen en een carterpan op te halen toen ik de carterpan zag dacht ik meteen he daar is hij weer hahahaha las bij me maat dat dit de bekende verminkte carterpan is hahaha dus ik ben nagenoeg kompleet om te gaan bouwen moet alleen nog even een schakeltafel hebben en het hydrolische deel. Maar eerst moet er nog even een astra uit mijn collectie.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.