Artikelnummer stofplaat Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Artikelnummer stofplaat Zafira

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    midnight black
    Deelnemer

Gisteren de winterbanden er weer opgelegd. Waar vorig jaar al opviel dat de stofplaten achter de remschijven op de achteras behoorlijk verroest waren (onderzijde al een gat erin) is nu ook de bovenzijde boven de klauw voor een deel gewoon weg.
      Ik ga er vanuit dat een fabrikant er niks voor de flauwekul op zet dus ze zullen zeker nut hebben en bovendien wil ik dat de auto goed verzorgt blijft. (Zeker bij de grote openingen in de wintervelgen kijk je zo op die rotte bedoeling)
      Dus…. Wie weet het artikelnummer van die stofplaten? Waar te verkrijgen (Opel dealer of ook elders?)
      Zoals ik gisteren zo gauw heb bekeken moet de klauw en de schijf gedemonteerd worden.

gerben rsv
      Deelnemer

Deze denk ik http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/380/4312/26746,26745,26734/” onclick=”window.open(this.href);return false;

:thumb ik denk alleen bij de dealer te koop!

midnight black
        Deelnemer

Thanks!

JansenR
          Deelnemer

niet alleen bij de dealer,
            http://www.winparts.nl/remsysteem/remstofschild/c791.html?zoek=0193802″ onclick=”window.open(this.href);return false;.
            succes.

midnight black
            Deelnemer

Hmm daar had ik ook al gekeken maar hij geeft aan dat het niet op een Zafira past….

JansenR
              Deelnemer

de achteras van de astra en zafira zijn gelijk
                kijk ook maar op de andere link van ecat24.com.
                gr R

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.