Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Artaparts/opel4ever gesloten ???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 mei 2012 om 10:56 #17248165
Weet iemand of artaparts/ope4ever gesloten zijn ? :sleeping
heb al 4 weken geleden geld overgemaakt voor 2 spatbord randen maar krijg niets binnen.
Al 3 keer een mail gestuurd maar wordt ook niet op gereageerd ?
Op de site Artaparts staat dat ze zo snel mogelijk antwoord krijgt, dat klopt wel tot dat je het geld hebt overgemaakt, daarna hoor je niks meer :thumbdownKrijg maar geen reactie :hmmz
zijn er meer mensen die geen mail krijgen of geen onderdelen ???????
3 mei 2012 om 15:05 #18013197Ben van plan zaterdag even bij Rob (opel4ever) langs te gaan.
Dan zal ik het even vragen.3 mei 2012 om 16:44 #18013198ARTAparts draait gewoon. Bestelling bij Opel4ever kunnen wel 2 weken duren.
3 mei 2012 om 20:39 #18013199om maar even in te haken of noci…
heb een X aantal weken geleden onderdelen besteld via de site van opel4ever.
na een aantal dagen pas een kort mailtje dat het gevraagde er gebruikt niet meer is, maar nieuw wel.
en direct werdt er keurig een prijs vermeld. :thumbupvia de mail geantwoord dat er een nieuwe prima was, maar een extra onderdeel bijbestellen moest via de site van opel4ever. (de nieuwe lag prompt al klaar…. :hmmz )
helaas is tot op de dag van vandaag, het mailtje met de vraag of het extra gevraagde al binnen is,
(aangezien wij er voor de optie “halen” gekozen heben.)
nog steeds niet beantwoord,dus ja noci er zijn er helaas meer die nog geen onderdelen ontvangen.
vandaar dus ook de optie afhalen, betalen immers pas bij afhalen :Dmaargoed, om dus particulieren zo lang te laten wachten, tja.. dat gebeurt.
maar voor bedrijven is het vaak wat vervelender.maargoed, er leiden meerdere wegen naar rome ;)
verder rest me nog 1 klein ding……..
vind het wel Donders Jammer !!! was altijd zeer goed over opel4ever te spreken,
vlotte en correcte handel…. Was…..3 mei 2012 om 21:56 #18013200Waarom haal je het zelf niet in Pekela? Rob is er mee gestopt en ik rij niet voor elk onderdeeltje naar Pekela. En het mailtje is trouwens wel beantwoord, dus je loopt gewoon stemming te maken. Maar voor mij is het hierbij afgelopen. Alle lopende bestellingen zijn bij deze geannuleerd. Het betaalde wordt terug gestort.
3 mei 2012 om 22:09 #18013201Als het 2 tot 4 weken duurt voor de onderdelen worden geleverd zou ik dat van te voren melden. Je
zou als garage een auto op de brug hebben staan die niet van de plek kan kun je gelijk 4 weken op vakantie :jerry3 mei 2012 om 22:13 #18013202Daarom is het beter dat Opel4ever niets meer verstuurd. Als je iets nodig hebt gewoon even naar Oude Pekela rijden. king:
3 mei 2012 om 22:24 #18013203AnoniemLid sinds:
1 January 1970Arjen, je website http://www.opel4ever.nl is offline. Neem aan dat dit niet de bedoeling is.
4 mei 2012 om 06:53 #18013204AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik hoorde deze week van mijn vader dat de naam opel4ever niet meer op het pand staat. En nu ik hier zie dat de site offline is. Lijkt het er op dat opel4ever ter ziele is?
4 mei 2012 om 08:54 #18013205Jammer, weer een goed initiatief ter ziele.
4 mei 2012 om 09:41 #18013206En zo komen dus de roddels en de misverstanden in de wereld……….. :puke
4 mei 2012 om 10:04 #18013207Ja, omdat de eigenaar dus geen duidelijkheid creeërt!
4 mei 2012 om 10:06 #18013208Wat is er onduidelijk dan???
Daarom is het beter dat Opel4ever niets meer verstuurd. Als je iets nodig hebt gewoon even naar Oude Pekela rijden.
Dit is toch duidelijk?
4 mei 2012 om 10:08 #18013209AnoniemLid sinds:
1 January 1970Tja, onduidelijkheid geeft argwaan.
4 mei 2012 om 10:12 #18013210Even vooraf, dit is niet lullig, maar de vorige keer dat ik iets hoorde dat spullen van Opel4ever niet op korte termijn verstuurd werden, was omdat het erg druk was (http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=147973″ onclick=”window.open(this.href);return false;)
En nu uit het niets (voor mij tenminste) is Opel4ever gesloten? Een maat van me bestelde daar met enige regelmaat spullen en hij wist ook van niets?Dus ik begrijp wel dat er roddels/geruchten zijn als er geen duidelijkheid is voor klanten.
Het is dat ik nu via jou hoor dat hij er mee gestopt is, anders had ik alleen nog maar gelezen dat het naambord van de gevel is.Snap je waar de onduidelijkheid ontstaat? Nogmaals, het is niet lullig of wantrouwend bedoeld, maar het is gewoon even vaag.
4 mei 2012 om 10:18 #18013211Dat bedoel ik dus. Iemand zegt dat het bord weg is, wat totaal niet waar is, het hangt er nog gewoon. En de rest zegt dan dat Opel4ever gestopt is. Rob is gestopt met versturen, geen tijd, te druk. Ik heb het een tijdje gedaan, maar ik kan omogelijk voor 1 onderdeeltje naar Rob rijden. De levertijden lopen dan op tot een dag of 14. De klant heeft hier moeite mee. Dus is besloten om niets meer te versturen. Je kunt nu alleen op zaterdagmiddag bij Rob langs gaan. Er wordt ook niets meer ingekocht dus op = op.
4 mei 2012 om 10:22 #18013212Kijk, dat is duidelijkheid :thumbup
4 mei 2012 om 10:26 #18013213Gelukkig :thumb
4 mei 2012 om 10:26 #18013214AnoniemLid sinds:
1 January 1970Inderdaad, er begint wat duidelijkheid te komen. Laat je klanten weten wat je doet, en geef je klanten antwoord op hun vragen.
Ander vraagje,
Waarom zijn beide websites offline? http://www.opel4ever.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; en http://www.artaparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;4 mei 2012 om 10:32 #18013215Laat ik ff mijn mening vertellen:
Om de haverklap komt de naam Opel4ever hier in het forum en meestal negatief….
Dat moet gewoon veranderen,de eigenaar moet gewoon melden hoe de situatie is,ipv niet reageren of laat enz,als je een zaak runt moet je der achterstaan en afspraken nakomen,anders lig je der zo uit bij de meeste klanten..
Sorry maar ik vind het persoonlijk geen stijl om zo met klanten om te gaan,als je de zaak niet aankunt of het te druk hebt,concentreer je dan op 1 ding en laat de Opel onderdelen ff liggen en focus je op 1 ding,todat je weer met 100% inzet op de Onderdelen kunt concentreren,zoals het nu gaat maak je geen vrienden of gelukkige mensen en dat zeker niet de bedoeling zijn.
4 mei 2012 om 10:39 #18013216@GSE wrote:
Laat ik ff mijn mening vertellen:
Om de haverklap komt de naam Opel4ever hier in het forum en meestal negatief….
Dat moet gewoon veranderen,de eigenaar moet gewoon melden hoe de situatie is,ipv niet reageren of laat enz,als je een zaak runt moet je der achterstaan en afspraken nakomen,anders lig je der zo uit bij de meeste klanten..
Sorry maar ik vind het persoonlijk geen stijl om zo met klanten om te gaan,als je de zaak niet aankunt of het te druk hebt,concentreer je dan op 1 ding en laat de Opel onderdelen ff liggen en focus je op 1 ding,todat je weer met 100% inzet op de Onderdelen kunt concentreren,zoals het nu gaat maak je geen vrienden of gelukkige mensen en dat zeker niet de bedoeling zijn.
kijk en dit snap ik nu dus niet meer, de duidelijkheid is hierboven net gegeven, dus, de boel gaat in de uitverkoop, en weg is weg, leeg is leeg
Ik blijf het jammer vinden, maar daar houd het dan ook mee op
heb altijd een redelijk positief contact gehad met Rob, oke soms wat lastig met mailen, maar de delen die ik er gehaald heb, nooit iets negatiefs gehad
dus om nu weer dit soort onzin te plaatsen ?
nee, kan ik niet bij4 mei 2012 om 10:53 #18013217We zitten nu bij een slechte provider. Alle sites gaan over naar een betere. Dit duurt nog wel even helaas.
Antwoord op de andere opmerking. Ja, dat is juist. Rob concentreert zich nu op zijn transportbedrijf. Voor Opel4ever is geen tijd meer. Ook omdat er nauwelijks een boterham in zit. Dus alleen zaterdagmiddag is er wat tijd voor de Opel hobby. Het aantal auto`s van deze types wat er nog is, is gewoon te weinig. Ook in Duitsland zijn er te weinig. De interesse in Opel oldtimers is sowieso eneorm gedaald. Je ziet het al op Marktplaats bij de onderdelen en de Oldtimers. Weinig Opel en veel Mercedes. Ook voor het forum van de Historische Opelclub is nauwelijks belangstelling.
4 mei 2012 om 10:58 #18013218Ik heb mij spullen bij Artaparts besteld Arjan ( bij jou dus ),
waarom krijg ik dan geen antwoord op mij mails ?
Als ik iets bestel en het geld is overgemaakt wil ik het ook hebben en dan maakt het mij niet uit als dat 2 weken duurt, maar dan ga ik vragen waar het blijft, en dan krijg ik geen antwoord meer op mij mail !
Als het niet op voorraad is laat dan even weten wanneer je de spullen wel weer hebt / denkt te hebben !
Dan kan ik ook tegen mij plaatwerker vertellen hoe lang het nog gaat duren!
Als je een bedrijf runt en je laat de klanten maar wachten lijkt mij ook geen beste reclame.
4 mei 2012 om 11:08 #18013219Ik weet niet wie jij bent. Ik heb geen bestelling van Noci hier staan. En ik communiceer niet via het forum met mijn klanten. Stuur een mail zou ik zeggen. Het kan altijd gebeuren dat ik een mail niet zie of vergeet. Daarvoor excuus uiteraard. Maar ik stel wel vast dat je dan maar 1 mail hebt gestuurd, want meerdere zie ik echt niet over het hoofd.
4 mei 2012 om 11:49 #18013220Het is een hele onderneming ondernemer te zijn……
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Artaparts/opel4ever gesloten ???’ is gesloten voor nieuwe reacties.