Armsteun voor mijn Astra H?

Forumindex Forums Modellen Astra Armsteun voor mijn Astra H?

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    turbosix
    Deelnemer

original car parts heeft de irmscher wel,
      gm tuning parts misschien ook wel,
      anders Ebay idd

Juffer1
      Deelnemer

Ik zit even naar de foto van jefkere te kijken en er valt mij iets op…

We hebben beide half leer en een cosmo uitvoering. Toch heb ik stelknoppen aan beide stoelen boven de middentunnel zitten en hij niet ?
        Waar zou ik bij mij dan die armsteun moeten bevestigen zodat ik dan ook die knop nog kan blijven bedienen ?
        Daarnaast is de Irmscher steun door zowel de bestuurder als passagier te gebruiken, als deze aan de stoel vastzit met ik er al 2 kopen.

Spacejam
        Deelnemer

@Juffer1 wrote:

We hebben beide half leer en een cosmo uitvoering. Toch heb ik stelknoppen aan beide stoelen boven de middentunnel zitten en hij niet ?
          Waar zou ik bij mij dan die armsteun moeten bevestigen zodat ik dan ook die knop nog kan blijven bedienen ?
          Daarnaast is de Irmscher steun door zowel de bestuurder als passagier te gebruiken, als deze aan de stoel vastzit met ik er al 2 kopen.

De armsteun zit er net onder, ik heb het beide en het past gewoon prima.

Jefkere

@Spacejam wrote:

@Juffer1 wrote:

De armsteun zit er net onder, ik heb het beide en het past gewoon prima.

Ik heb mijn lendensteunknop bij het herbekleden afgebroken… dus heb ik hem goed ingesteld en eruit gelaten.
            De knop past inderdaad hoor, zit mooi afgescheiden van de armsteun… Mijn passagier gebruikt de armsteun ook hoor, zit mooi in het midden.

SjoerdB

*schop* :)

skyline643

Ik zou graag ook de Irmscher armsteun willen in mijn Astra, ik heb Irmscher Benelux gecontacteerd en deze zou niet meer leverbaar zijn… Nu is deze wel nog beschikbaar : http://www.originalcarparts.nl/irmscher-astra-j-armsteun” onclick=”window.open(this.href);return false; Die lijkt als 2 druppels water op die in de Astra enkele posts hierboven. Via de Irmscher website tot bij de handleiding geraakt : http://www.irmscherbenelux.nl/AbeTuv/7_30_17_070.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; en hier staat in dat deze wel zou passen. Is er iemand die dit met zekerheid kan zeggen?

g-astraa
                Deelnemer

ik heb ook de armsteun van irmscher er in zitten en bevalt mij super.
                  en gewoon op mijn middenconsole gemonteerd.
                  ik zelf heb hem vorig jaar december gekocht op de motor show te essen.
                  koste daar bij de stand van irmscher nog geen 100 euro.
                  maar hij is ook te bestellen bij gm tuningparts en original carparts.

Demon3
                  Deelnemer

Ik sta op het punt om mijn Oude Astra H TwinTop (van 2006 met 225000 km op de teller) in te ruilen voor een exemplaar van 2011 met de Rood leder sportzetels.

nu zit er in het nieuwe model geen armsteun, die ik wel graag terug zou installeren.

MAAR, weet er iemand of deze ook in het rood leder verkrijgbaar is ? want deze heb ik precies nog nooit gezien.

Astra 1.4 NZ
                    Deelnemer

Vrees ervoor, laten bekleden? Of zwart past wel bij rode stoelen.

patjuhw
                      Deelnemer

@Jefkere wrote:

Ik heb de originele lederen armsteun die in de stoel zit in combinatie met een half lederen interieur.
                        Vond het mooier staan als die armsteun die in dat bakje geschoefd zit, ik heb dat bakje trouwens vervangen door een drankhouder van Opel.
                        Zal vanavond eens een foto maken.
                        Enig nadeel (bij een GTC), als je de stoel naar voor rolt en kantelt,komt hij tegen je handrem/versnelling aan, je moet dus op voorhand hem omhoog doen. Bij mij is dat niet zo’n probleem, ik rijd meestal alleen of met 2. Als er iemand extra meegaat gaat de passagiersstoel omlaag.
                        Van afbreken heb ik ook nog geen last gehad, wetende dat mijn vader met zijn 100kg als hij moet uitstappen er zijn volle gewicht opzet.

Jefkere

even een vraagje waar heb je deze drankhouder gehaald gewoon bij de opel dealer en behoud je dan de asbak achter

stijntuner
                        Deelnemer

Weet er soms iemand wat zo’n originele armsteun die in de bestuurdersstoel zit compleet kost bij de Opel dealer??

Grts

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.