armsteun Vivaro

• Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    busje komt zo

Hallo Allemaal,

De armsteun van mijn Vivaro bus (bestuurderszijde) is defect. Hij blijft op een bepaald punt hangen en is niet verder meer te vestellen. Weet een van jullie hoe ik dit kan oplossen of hoe ik hem los kan krijgen?

Alvast bedankt!

Gr. Remo

Ghanz
      Deelnemer

helaas komt dit bij een Wannabee opel ook voor…

renault heeft er dus ook last van…
        bedrijfs toet toet.. dus maar flinke trap gegeven.. en deze doet het noooit weer ;)

busje komt zo

Deze auto is voor mij ook een goede les: Eens een slopel en nooit weer een slopel.

Ik dacht een degelijke auto te kopen, maar dat valt vies tegen. :puke

Ghanz
          Deelnemer

ach, het zal wel liggen hoe je er mee omgaat.
            niets is tegenwoordig nog gemaakt voor het eeuwige leven.
            slopel of niet.

busje komt zo

Ik ben erg zuinig op mijn auto, want ik ben er als ZZP-er afhankelijk van. Dus kom niet aan met onzinnige opmerkingen zoals ” het zal er wel aan liggen joe je er mee omgaat”.
              Ik heb al vanaf de eerst week een hoop ellende gehad met deze auto en dat ligt in geen enkel geval aan mij.

Ghanz
              Deelnemer

tja… opmerking waar je op kon wachten met je slopel

een opel vivaro of traffic zijn allemaal het zelfde
                naar mijn idee relatief best wel goede wagens, rij er al 6 jaar met plezier in,
                maar een rotte appel kan overal tussen zitten

1x pech met een wagen… komt het wel vaker voor dat je pech hebt met die wagen

busje komt zo

Als je het allemaal zo goed weet, dan kun je me misschien vertellen hoe ik die armsteun los krijg.

Ghanz
                  Deelnemer

Gaf al aan dat de mijne niet trap bestendig was..
                    Hoe het exact gemonteerd zit, geen idee,
                    maar heb het vermoeden dat bij een voorbankje