armsteun corsba b

Forumindex Forums Modellen Corsa armsteun corsba b

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Rexxje

Hoi,

In mijn vorige topic over het resultaat van mij leren interieur in corsa b zag ik de reactie van teamwest die een armsteun in zijn auto heeft, dit is een kamei, nu vroeg ik mij af of er ook nog meer mensen zijn met een armsteun die makkelijk in de corsa b past aangezien de kamei vrij prijzig zijn.

Iemand suggesties voor andere goeie armsteunen?

Alvast bedankt

noppe889

op ebay staan er ook veel op tussen dan 10-30 euro
        maar o dit past vraag ik mij ook af…
        wil er ook een kopen maar wil er niet heel veel aan uitgeven omdat het ook maar iets simpel is.
        maar kijk maar is naar ebay (:

Rexxje

ja heb ze inderdaad zien staan op ebay alleen jammer dat er geen op staan die alleen maar voor corsa b zijn aangezien ik bang ben dat het op ebay gewoon maar universele zijn dus dan bestaat er natuurlijk weer kans dat die niet past :(

soepkiepe
          Deelnemer

ik heb 2 universele liggen, ben zelf ook aan het kijken geweest, maar kan weinig mogelijkheden zien.
            enige wat ik nog in gedachten heb gehad is om hem met een zelftapper in de “tunnel” te boren die tussen de stoelen zit.
            maar denk dat ik dan het zelfde probleem krijg als wat ik in de astra had, hel moeilijk bij de gordel kunnen ;)

ben in ieder geval zelf ook nog een beetje aan het kijken als ik er zo 1 in kan krijgen, mocht dat wel lukken post ik het wel met wat fotos;)

Rexxje

misschien is dit wat wij zoeken of zou deze ook gemonteerd moeten worden met boor etc?

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/614422255-armsteun-std-opel-corsa-b-juiste-pasform.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

noppe889

miss zelf een mooie steun maken miss?

soepkiepe
                Deelnemer

@Rexxje wrote:

misschien is dit wat wij zoeken of zou deze ook gemonteerd moeten worden met boor etc?

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/614422255-armsteun-std-opel-corsa-b-juiste-pasform.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

die heb ik dus ook gezien, en volgens mij zet je die ook met zelftappers vast onderaan.
                  jammer dat er zo weinig bij staat over de montage ;)

@noppe889 wrote:

miss zelf een mooie steun maken miss?

ik wou die van mij haast aan de stoel slee vast zetten, zodat ie ook met de stoel mee naar voor en achter gaat, en dan op een dik stuk ijzer, met boven aan een hoek waar de steun op kan ;)
                  maar volgens mij zit je dan ook weer met die rot gordel ;)

Rexxje

tja dan maar geen gordel king:

noppe889

Haha das een optie ;d
                      En denk ook niet dat dat gaat met de handrem enzo dan je de stoel niet heel ver meer naar voor krijgt
                      Maar gewoon iets maken van de grond naar boven toe?
                      Des noods gewoon 2ijzere platen naar beneden en zwart maken ofzo xd

Edje13
                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.