armsteun astra h

Forumindex Forums Modellen Astra armsteun astra h

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Spacejam
    Deelnemer

Weet iemand een plek waar je een goed passende armsteun voor de astra h kan aanschaffen (liefst orgineel). Ik heb een stoffen interieur, ik weet niet hoe de armsteun normaal is bevestigd?

Astranomic
      Deelnemer

De armsteun is normaal aan de bestuurdersstoel bevestigd aan de zijkant ik heb eventueel nog een NIEUWE liggen voor je heb alleen toen het dekseltje (klep) verwisseld omdat het vergrendelingtje van de klep van mij kapot was (komt heel veel voor) en niet los te bestellen…..dacht ik! wat later wel bleek te wezen maar ja toen had ik al een compleet nieuwe. dus hij is nieuw op het dekseltje na en zolang je hem niet opklapt naar achteren heb je er geen last van prima ding nog! Kosten nieuw tegen de 140,- op Ebay wil er 90,- euro voor hebben.

Greetzzz!!!

Spacejam
        Deelnemer

bij mij zit er verder niets om te bevestigen in de stoel.

Astranomic
          Deelnemer

Zit achter je stof verwerkt. Als je de stoel zou ontdoen van de bekleding zou je het kunnen zien zitten. Dit doe je door onderaan te beginnen met het loshalen van de bekleding (klikstrip) en zo naar boven te werken. Is eenvoudig te doen maar neem er wel even de tijd er voor…

Succes!

Greetzzz!!!

alphox
            Deelnemer

origineel bij de opel dealer kosten ze 90 euro geloof ik (he bik er toen ook voor betaald) en dan komen ze gewoon achter de handrem met 4 parkertjes

Spacejam
              Deelnemer

Kan je die pakertjes dan gewoon in het kunstof zetten of moeten ze in de carroserie?

alphox
                Deelnemer

gaan in het kunstof, zit goed vast :) fijn armsteuntje ookr, zit er al 3 jaar in bij mij

Spacejam
                  Deelnemer

heb je misschien een foto van de armsteun?

Dare
                    Deelnemer

Hey die met de pakertjes is niet de originele armsteun , als je de stoel verplaatst gata de armsteun niet mee.
                      De originele zit aan de stoel vast en monteer je in het frame van de stoel en via een gat in de bekleding (zelf te maken) bevestig je alles.
                      Op marktplaatst verkoopt een gast uit apeldoorn ze , prima gozer!

alphox
                      Deelnemer

dat klopt, maar als je bijvoorbeeld de cosmo stoelen hebt, dan gaat dat helaas niet

die met parkertjes is wel origineel bij de opel dealer te krijgen

Dare
                        Deelnemer

Ik heb cosmo stoelen , dus met lendesteun, en gaat wel! Zoek eens op marktplaats naar CarNeedz in Apeldoorn
                          Die hebben hem er bij mij netjes ingezet!

Spacejam
                          Deelnemer

origineel gepost door alphox
                            origineel bij de opel dealer kosten ze 90 euro geloof ik (he bik er toen ook voor betaald) en dan komen ze gewoon achter de handrem met 4 parkertjes

Ik heb hem er nu ook inzitten maar vind je niet dat hij erg hoog zit?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.