armsteun Astra g Coupe

Forumindex Forums Modellen Astra armsteun Astra g Coupe

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    spetahh93
    Deelnemer

Goedemiddag,

iemand op het forum ervaring met de volgende armsteun?

http://www.gm-tuningparts.nl/product/armsteun-opel-astra-g-2/” onclick=”window.open(this.href);return false;

vind een armster nogal prijzig, maar begrijp uit berichten hier dat andere steunen vaak erg crappy zijn.
      iemand ervaring hiermee?

linfiel
      Deelnemer

Goed dat je er over begint, ik wil namelijk ook een armsteun in de Astra hebben, maar wat jij laat zien is zonder bevestigings delen en dat schrijven ze er niet bij, ik had zelf deze op het oog en die is wel compleet, weet niet of iemand anders die ook hebt en hoe het bevalt, ik hoor dit ook graag,

http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/8598-armsteun-opel-astra-g-zwart-stof/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Raider
        Deelnemer

Linfiel, die heb ik in de auto zitten. Erg fijn en stevig ding en je zou zo zeggen dat hij origineel is. Je kan de leuning zelf verstellen. Ik heb hem zo ver mogelijk naar beneden staan omdat ik anders problemen krijg met schakelen. Heb hem zelf verder ook niet ingebouwd dus hoe dat verder zit weet ik niet, kocht hem met de armsteun er al in.

spetahh93
          Deelnemer

@linfiel

Over die van cargoods heb ik wel verschillende verhalen gelezen dat de kwaliteit niet zo best was helaas. Daar zat ik ook al naar te kijken.
            Lees alleen maar mensen die toch uiteindelijk een armster hebben gekocht..

Ik dacht misschien is er iemand die deze al gekocht heeft een weet of dat het een beetje te doen is om deze te bevestigen..

SimpleFace

Ik heb er een van GM Tuningparts, een universele replica voor de Meriva. Het is inderdaad niet specifiek voor jou auto bedoeld (ik dacht ook eerst dat het een pasklare was), je schroeft hem er op met 4 schroefjes die er ook niet bijzitten. Nogal knullig maar het werkt wel. Die van Cargoods ziet er wel leuk uit, dan past hij namelijk ook in de “bekerhouder” en volgens mij is dat veel steviger.

littlebird
              Deelnemer

Ik heb een armster en kan met gerust hart zeggen dat die top en stevig erin zit. Mocht ik ooit nog eentje kopen voor de andere astra dan kom er zeker een armster. Vertrouwd en goede kwaliteit vind ik veel belangrijker als paar euro besparen uiteindelijk.
                Deze zit in astra g 3 deurs 2003.
                Succes met zoeken en laat even weten wat het is geworden aub.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

WillemR
                Deelnemer

Een vraagje.

Die armster steunen, moeten die ook vastgeschroefd worden of hebben die een of ander vastclick systeem.

Voor ook een Astra G.

spetahh93
                  Deelnemer

Nog meer mensen die wel goeie ervaringen hebben met de steun van cargoods?

Anoniem

De armsteun die afgebeeld is in bovenstaande foto’s heb ikzelf ook. Tevens heb ik deze ook ingebouwd, geen problemen mee gehad en stevig genoeg.

spetahh93
                      Deelnemer

Welk merk praten we dan over? Gautomaat!?

Anoniem

Het gaat om deze steun:
                          http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/8598-armsteun-opel-astra-g-zwart-stof/” onclick=”window.open(this.href);return false;

HarrieAstra
                          Deelnemer

Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met Cargoods, bah. Ik kom er nooit meer. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Zelf heb ik erg goede ervaringen met de Armster armsteun. Niet bezuinigen, gewoon voor zo een gaan.
                            Is je geld dubbel en dwars waard.

Bevestiging van een Armster is inderdaad met 4 parkers. Twee aan de linkerzijde van het middenconsole en twee aan de rechterzijde van het middenconsole. Zit na 2 jaar nog muurvast en ziet er nog als nieuw uit!

linfiel
                            Deelnemer

Hoi spetahh93,

Weet je inmiddels al meer over de armsteun die je wilt hebben, ben er wel benieuwd welke het worden gaat of is geworden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.