armleuning vivaro 2015

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    VAN BELLE Jean Marc
    Deelnemer

Nee, het lukt mij niet die armleuning te verstellen. Zou het graag ook doen, maar vrees dat die naar de knoppen zal zijn dan.

Maar de Vivaro 2015 heeft zoveel pluspunten die ik vooral ontdekte in mijn lange reis van twee dagen heen en twee dagen terug naar Bulgarije, dat ik het geen probleem vind. Vooral dat je linkerhand nu IN de deur ook kan rusten op zelfde hoogte als de niet verstelbare steun, lijkt mij fantastisch. Het stuur is ook nog beter verstelbaar dan vroeger, dus pas ik nu meer het stuur aan.

PS: Het stuur van de sportversie van Vivaro (met volledige chroom voorpaneel) is trouwens echt veel mooier dan de Trafic, terwijl ik mijn trafic vroeger koos omdat het een opening onderaan het stuur had zoals de Mercedes om op lange afstanden je handen op je schoot in het stuur te laten rusten, en de Vivaro van 2013 en vroeger onderaan het stuur ‘gesloten’ had, maar ook dat is nu niet meer het geval.

De twee modellen zitten toch heel erg dicht bij elkaar.

Beklaag me enkel dat ik de optie Webasto winterverwarming met diesel niet heb door een misverstand bij verkoop (heb de elektrische voorverwarming), en twijfel of ik die later toch niet zal laten bijplaatsen (is wel erg duur).

Optie PTO is ook aanrader (gebruik die voor infrarood verwarmingspaneel in laadruimte als ik hond mee neem en voor extra batterijsysteem en omvormer van 1000 Watt nominaal 1500 Watt piek voor een boormachine e.d. als ik die ooit nodig heb waar er geen elektriciteit voor handen is). Thx voro de update.

PS: Ontopic: ik zou liever de leuning verstelbaar maken dat die HOGER staat dan nu (zoals in mijn vorige), niet lager!

Tagrijen

Ga gelukkig afscheid nemen volgende week van de Vivaro hij word terug genomen door Opel omdat ze geen enkel probleem kunnen oplossen en er per week wel weer een nieuw probleem bij komt. Ben alle ellende wel zat en heb met Opel overeengekomen dat zij de auto terug nemen en ik weer terug ga naar volkswagen t6 die week 4 geleverd word. Heb al elke personen met de Vivaro en trafic gesproken maar er zijn erg veel problemen overal, en de service en wijsheid bij Opel laat men afhangen op de eventuele oplossingen waar Renault mee aankomt. Dus voor mij geen Opel meer , hoewel ik het een mooie auto vind ben ik erg teleurgesteld in de rest. De armsten die ik nooit heb kunnen gebruiken omdat deze naar beneden stond zal ik zeker niet missen, verder wens ik iedereen veel plezier en geluk met hun bus en hoop dat jullie er wel schik mee hebben.

kabouter
        Deelnemer

We hebben nu al 10jaar zonder noemenswaardige problemen mee gereden tis fijne bus
          Succes met het andere merk

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.