Archiebald stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Archiebald stelt zich voor

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257163
    archiebald
      Lid sinds:
      18 April 2013

      Heren,

      Hierbij zal ik dan m’n eerste post maar even gebruiken om me, netjes, al eerste even voor te stellen.

      Wie ben ik? M’n naam is Arnold en ik ben Hobbyfotograaf, met daarnaast een eigen autoclubje. Ik ben alleen geen Opel rijder en daarom zal ik het jullie niet aandoen foto’s te posten van m’n auto’s :)

      Ik hou het wel bij url’etjes :jerry

      –>> De daily, VW Golf mk2 1.6 Tour

      –>> De hobby-auto, VW Jetta mk2 1.6 automaat

      Waarom ik me hier dan aanmeld? Ik bezoek nogal regelmatig auto evenementen en die foto’s kan ik dan hier ook weer posten :) :thumb

      #18127864
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Hey Arnold, welkom hier :thumb

        Welke evenementen heb je de laatste tijd bezocht?
        Ben wel benieuwd naar foto’s, maar ik heb geen facebook, dus dat houdt helaas op.

        Ben zelf ook fanatiek fotograaf (met name auto’s) en bezoek ook redelijk wat evenementen, zoals Droomrit voor het Leven, Supercar Club Season Opening, Porsche Lentemeeting, enzovoort.

        #18127865
        archiebald
          Lid sinds:
          18 April 2013

          RISL, dank je wel!

          Ik heb afgelopen weekend DAF bezocht. Met die foto’s ben ik nu nog druk bezig met nabewerking e.d. (heb zo’n 40% gedaan nu). Daarvoor heb ik Streetpower bezocht en de meetings daarvoor zijn alweer van vorig jaar helaas. Dat waren o.a Dumpd Deel 1 + Deel 2 en MIVW. In de planning staat om dit jaar vaker van hot naar her te rijden :)

          En maak je geen zorgen, ook zonder FB kun je gewoon de foto’s op onze Facebook zien. :thumb

          #18127866
          RISL
          Moderator
            Lid sinds: