Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Apk..gehad vandaag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 juni 2010 om 16:57 #17221989
En geslaagd met vlag en wimpel:thumbup kreeg complimenten over de V6.. mooi!!;)
Nova
2 juni 2010 om 16:58 #17682076Kijk, das altijd goed nieuws :thumbup
2 juni 2010 om 17:27 #17682077Gefeliciteerd!
Deze maand moet ik ook weer.2 juni 2010 om 18:00 #17682078gefeliciteerd, altijd weer een soort van opluchting he :D ik heb nog tot februari :D eerst binnenkort maar weer eens olie enzo verversen, ga het dit keer zelf doen onder toezicht van iemand die er verstand van heeft :D en dan maar sparen voor nieuwe banden en voor een setje schokdempers :(
2 juni 2010 om 18:25 #17682079idd ja…
bedankt voor de comments:thumbup
2 juni 2010 om 18:30 #17682080Altijd lekker
Willem
2 juni 2010 om 18:30 #17682081:thumbup Dat zijn pas leuke berichten :) Nova….
En complimenten over je wagen is altijd :thumbuporigineel gepost door Silverspeed
gefeliciteerd, altijd weer een soort van opluchting he :D ik heb nog tot februari :D eerst binnenkort maar weer eens olie enzo verversen, ga het dit keer zelf doen onder toezicht van iemand die er verstand van heeft :D en dan maar sparen voor een VECTRA B ;):P2 juni 2010 om 18:51 #17682082origineel gepost door -BlendjuH-
:thumbup Dat zijn pas leuke berichten :) Nova….
En complimenten over je wagen is altijd :thumbuporigineel gepost door Silverspeed
gefeliciteerd, altijd weer een soort van opluchting he :D ik heb nog tot februari :D eerst binnenkort maar weer eens olie enzo verversen, ga het dit keer zelf doen onder toezicht van iemand die er verstand van heeft :D en dan maar sparen voor een VECTRA B ;):Peerlijk gezegd had ik het ook wel verwacht … maar je weet het nooit zeker:vertag
Idd ja ….;)2 juni 2010 om 19:17 #17682083origineel gepost door -BlendjuH-
En complimenten over je wagen is altijd :thumbup
Roy omdat ik toen die lego doos had gekregen krijg jij van mij een vectra B dus dat sparen laat maar zitten ;)origineel gepost door Silverspeed
gefeliciteerd, altijd weer een soort van opluchting he :D ik heb nog tot februari :D eerst binnenkort maar weer eens olie enzo verversen, ga het dit keer zelf doen onder toezicht van iemand die er verstand van heeft :D en dan maar sparen voor een VECTRA B ;):PAh super he!! echt tnxs!! :P:jerry:jerry:jerry
2 juni 2010 om 20:28 #17682084ik mag volgende maand
2 juni 2010 om 21:09 #17682085origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door -BlendjuH-
Roy omdat ik toen die lego doos had gekregen krijg jij van mij een vectra B dus dat sparen laat maar zitten ;)origineel gepost door Silverspeed
gefeliciteerd, altijd weer een soort van opluchting he :D ik heb nog tot februari :D eerst binnenkort maar weer eens olie enzo verversen, ga het dit keer zelf doen onder toezicht van iemand die er verstand van heeft :D en dan maar sparen voor een VECTRA B ;):PAh super he!! echt tnxs!! :P:jerry:jerry:jerry
:jerry:jerry Sparen moet je dan toch wel …
Want je wilt toch wat gadgets op je wagen hebben :angel2 juni 2010 om 21:12 #17682086origineel gepost door -BlendjuH-
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door -BlendjuH-
:jerry:jerry Sparen moet je dan toch wel …
Want je wilt toch wat gadgets op je wagen hebben :angelhaha de opel gordelhoezen zijn er al he :D en gadgets zijn altijd wel leuk he :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.