apk eerder

Forumindex Forums Overige APK & RDW apk eerder

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    astra 1.4 pw

hoihoi,op 4maart is de apk van me astra afgelopen.
      nou wou ik hem eind januari late keuren,voor als ie afgekeurd word.als,dat ik nog genoeg tyd heb om hem in orde te krygen.
      stel hy word afgekeurd,heb ik dan nog de tyd tot 4maart om hem te maken of moet dat in een bepaalde tyd vanaf het moment dat hy is afgekeurd?
      dit is pas me eerste auto,dus zo bekend ben ik er niet mee.

mvg patrick

manta1

als je hem 4 februarie laat keuren en hij word goedgekeurd dan heb je 14 maanden apk. je mag namelijk je auto 2 maanden voor einde keuringsdatum keuren en dan krijg je 14 maanden doe je dit eerder heb je maar 12 maanden apk zoals het hoort.
        Als je auto 4 februarie word afgekeurt heb je denk ik nog gewoon de tijd tot 4 maart.

Anoniem

origineel gepost door manta1
          als je hem 4 februarie laat keuren en hij word goedgekeurd dan heb je 14 maanden apk. je mag namelijk je auto 2 maanden voor einde keuringsdatum keuren en dan krijg je 14 maanden doe je dit eerder heb je maar 12 maanden apk zoals het hoort.
          Als je auto 4 februarie word afgekeurt heb je denk ik nog gewoon de tijd tot 4 maart.

klopt in derdaad
          dus ja wat de topic starter wil is geen probleem;):thumbup

astra 1.4 pw

oke,dan kan ik hem al laten keuren vanaf 4januari.
            en als hy goedgekeurd word heb ik apk tot 4maart 2011,
            en afgekeurt heb ik tyd tot 4maart om hem te maken.

bedankt,nou snap ik het :wors mvg patrick

folkyc20xe

ik zou dr toch maar 5 januari van maken, het is 2 maand minus 1 dag is mij altijd verteld.

EDIT : heb dr bij het afmelden nog nooit op gelet, zal het morgen wel even in de apk bijbel opzoeken als ik t niet vergeet.

corsaboy
              Deelnemer

idd, januari, februari, maart….
                Van die dag geen idee :D

Gommel

Nou mij iss altijd verteld dat bij APK afkeur (lees afmelden van de auto bij het RDW van de APK) dat er niet meer mee gereden mag worden. Daarom doe ik altijd een soort voorkeuring, is gewoon met het enige verschil dat als hij niet goedgekeurd word ze hem niet afmelden.

Zou er er een belletje RDW aan wagen..

EVD

als je de auto wanneer dan ook laat keuren, en hij word afgekeurd,
                    word dit meteen bij RDW gemeld, en mag er NIET meer mee gereden worden.
                    Je heb wel toestemming om naar APK station te rijden [dit moet je 9 van de 10 keer nog door
                    geven aan je verzekering ook]

Let dus op !!:vertag

corsaboy
                    Deelnemer

Originally posted by EVD
                      als je de auto wanneer dan ook laat keuren, en hij word afgekeurd,
                      word dit meteen bij RDW gemeld, en mag er NIET meer mee gereden worden.
                      Je heb wel toestemming om naar APK station te rijden [dit moet je 9 van de 10 keer nog door
                      geven aan je verzekering ook]

Let dus op !!:vertag

dan vraag je toch gewoon een voorkeuring aan.
                      Althans dat kan ik wel.
                      Ding wordt nagekeken. Is die goed wordt ie afgemeld.

Moet ik dingen repareren krijg ik een lijstje mee om dat te regelen…

Maar zou toch van de zotte zijn dat als een wiellager iets speling heeft je na het afmelden niet gewoon nog ff mag doorrijden om dat te fixen… raar land :thumbdown

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.