Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Anton’s C kadett sedan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 maart 2014 om 19:32 #17264575
hallo mede kadett liefhebbers
Afgelopen maandag ben ik trotse eigenaar geworden van een C kadett sedan. king:
na 1.5 jaar zoeken is het toch gelukt king:
het is een 1.2N export c2 uitvoering uit 1979.
helaas mag ik er zelf nog niet in rijden want heb me rijbewijs nog niet . :cry
gelukkig was me Vader zo gek om hem op zijn naam te zetten THANKS PA !!dus zijn we samen vanuit kaatsheuvel (NB) naar buitenpost (FR) gereden om naar de kadett te gaan kijken.
6 uur in de totaal maar het was de moeite waard. Auto is altijd van een liefhebber geweest en heeft altijd binnen gestaan. Als het regende werd er niet mee gereden en hij zette de auto altijd met volle tank weg.de Kadett zag er super uit maar natuurlijk is er hier en daar nog wat werk.
onder de bijrijders mat en aan de bevestiging van de stoel begint hij wat te roesten dus binnenkort deze roest eens snel aanpakken !
ook ben ik er vandaag achter gekomen dat zijn achteruitrij lampen niet werken , dit kunnen 2 dingen zijn kapotte schakelaar of 2 kapotte lampjes. Ik denk zelf eerder aan de schakelaar omdat ze het allebei niet doen.
ook moet er hier en daar een lijstje vervangen worden maar dat kan op zijn tijdach laten we stoppen met lullen en deze pagina is met :kewlpics vullen
de auto op de autoambulance gezet en klaar om naar Brabant terug te keren.
Onderweg een keer een stop gemaakt om de benen even te strekken
thuisgekomen en de kadett gelost natuurlijk ook weer een fotootje
ons pap weer zo blij als een klein kind in de speelgoed winkel king:
Vandaag ook nog wat foto’s gemaakt van me nieuwe aanwinst
binnenkort maar eens op zoek naar een sr stuur .
van de week ook nog 2 ronde Hella’s voor onder de bumper gescoord weet nog niet of ik deze eronder hang of vierkante en dan gele. eerst even rustig doorsparen voor me rijbewijs zodat ik er ZELF in kan rijden :jerrymvg
Anton Verhagen
7 maart 2014 om 19:38 #18222849Vette wagen! :thumb
7 maart 2014 om 21:39 #18222850indd , dikke wagen.
nog verder plannen mee?
7 maart 2014 om 22:00 #18222851Hele nette Kadett!
8 maart 2014 om 07:10 #18222852dankje
of er nog plannen zijn ….
Jaalekker op tour en hier en daar een showtje meepakken .
ben nog wel opzoek naar een sr stuur , heb nog 2 ronde mistlampen liggen voor onder de bumper, misschien dat ze eronder komen en anders vierkante Hella’s.
er komt ook nog een andere antenne op.
en voor de rest gewoon lekker rijden en origineel houden . dan zijn ze voor mij veel meer waard king:8 maart 2014 om 07:46 #18222853:wub Ons pap had pcies zo’n zelfde kadett
helaas ander kenteken, wees er maar zuinig op :thumbup8 maart 2014 om 10:23 #18222854Mooie kadett :thumb
Wat zit er eigenlijk op de voorspatborden net achter de voorwielen,waar normaal berlinetta of iets dergelijks zou staan8 maart 2014 om 19:07 #18222855Mooie Kadett, ik hoop echt van harte dat je deze zo orgineel mogelijk gaat houden. Zo veel zie je ze niet meer.
8 maart 2014 om 19:51 #18222856Mooie Kadett! Mijn coupé had dezelfde kleur, en ook hetzelfde interieur, inclusief diezelfde matten set. Om hem goed te houden is roestpreventie aan te bevelen.
9 maart 2014 om 08:37 #18222857Nou dat is een hele nette kadett :thumb
veel plezier en veilige km….26 april 2014 om 10:22 #18222858hallo allemaal,
nog niks verder aan de kadett gedaan maar wel wat accessoires gevonden.
zo komt er binnenkort een zwarte achterplaat op
maar wat ik eigelijk wil weten . heb ook op mp een sr stuur gevonden van een b ascona past deze ook op een c kadett ???hoop snel op een reactie , en iedereen nog een fijne koningsdag toegewenst
26 april 2014 om 11:31 #18222859AnoniemLid sinds:
1 January 1970Volgens mij zit er bij een Ascona B er een rechte naaf op en bij een Kadett C is die schuin of andersom. Het past wel maar je stuur staat
dan in een andere hoek.26 april 2014 om 12:40 #18222860Prachtige auto, goed te zien dat er ook jongere zijn die van een nagenoeg orginele Kadett houden.
26 april 2014 om 13:32 #18222861@JvV bedankt voor de snelle reactie . dan blijven we gewoon even door zoeken hij moet namelijk origineel blijven
@Andre_Ede bedankt ons pap snapt ook nog steeds niet waarom ik een kadett wil. Ja voor mij is het zo hoe origineler hij is des te meer waarde hij heeft.vandaag nog even de lijstjes bijgewerkt met wat zwarte verf want die was er hier en daar af (tijdelijk) ben op zoek naar nieuwe lijstjes alleen het potje is een beetje leeg dus even sparen ….
ook wil ik binnenkort mijn stoelen laten opvullen en het hemeltje laten repareren, want deze is linksachter gescheurd . misschien heeft er iemand tips om hem eruit te halen ??? of heeft er iemand nog een crème hemel liggen ??
groeten anton
27 april 2014 om 18:33 #18222862Mooie Kadett :thumb
30 april 2014 om 17:00 #18222863Hallo allemaal
heeft er iemand ervaring met Stijn de Vries??
had hem vorige week al een mailtje gedaan via zijn site http://www.stinosautos.nl/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false; maar nog steeds geen reactie ….groeten Anton,
30 april 2014 om 18:44 #18222864Ik ben er één keer geweest voor 2 deuren. Waren volgens zeggen in zeer goede staat, mijn enige eis was dat er geen laswerk aan zat. Kom ik daar na een uur rijden: de deuren waren iets beter dan mijn eigen deuren (echt verrot), maar voor mij niet eens de moeite om te proberen. En dat voor 400 euro :fy1
Dus ik kom daar waarschijnlijk nooit meer. Overigens bijna nieuwe deuren elders gevonden voor 130 euro, via c-kadett forum.En daar zit ook het verschil in de prijs: een handelaar of een liefhebber die nog heeft liggen, scheelt zo 300%
Wat heb je eigenlijk nodig?30 april 2014 om 18:46 #18222865Vergeet ik helemaal: Mooi kadettje!!!
30 april 2014 om 18:56 #18222866@2000 wrote:
Ik ben er één keer geweest voor 2 deuren. Waren volgens zeggen in zeer goede staat, mijn enige eis was dat er geen laswerk aan zat. Kom ik daar na een uur rijden: de deuren waren iets beter dan mijn eigen deuren (echt verrot), maar voor mij niet eens de moeite om te proberen. En dat voor 400 euro :fy1
Dus ik kom daar waarschijnlijk nooit meer. Overigens bijna nieuwe deuren elders gevonden voor 130 euro, via c-kadett forum.En daar zit ook het verschil in de prijs: een handelaar of een liefhebber die nog heeft liggen, scheelt zo 300%
Wat heb je eigenlijk nodig?Ja ik weet alleen dat het een echte handelaar is.
30 april 2014 om 20:40 #18222867Schitterende auto, geniet er lekker van :thumb :thumb :thumb
Gr lekim1 mei 2014 om 08:16 #18222868Bedankt voor de reacties . Zag bij hem een zwarte achterplaat en een orgineel gm radio waar ik wel.intressr in.had want wil hem zo orgineel mogelijk maken … heeft er nog schuim liggen om.mijn stoelen mee op te vullen of waar ik die kan kopen ??
Verstuurd vanaf mijn LG-P700 met Tapatalk
1 mei 2014 om 17:48 #18222869Mooie Kadett joh.
Dat schuim om de stoelen te vullen is er niet meer, als je goed kijkt zie je ook dat het niet enkel schuim is maar er zit een laag over van soort matten van dikke haren. Je zou gewoon ander schuim kunnen pakken van een andere auto ofzo, maar of dat dat lekker gaat zitten.
Daarbij krijg je de rugleuning niet terug in elkaar als je ze uit elkaar hebt gehaald.
Beter kun je zelf even op zoek naar goede stoelen ( ze zijn zeldzaam ondertussen) maar goed.
Zon zwarte plaat kun je beter even zoeken op het c kadett forum/ opel facebook gezocht te koop gedeeld ofzo.
Ik heb er geen meer liggen, maar die dingen gaan meestal voor weinig weg.Btw, die Stino is echt een afzetter ;)
17 mei 2014 om 18:55 #18222870Jaajaaa weer een update!
afgelopen donderdag de achterplaat binnen en gelijk er op geschroefd (kon niet wachten natuurlijk)
had al een tijde hella comet 550 liggen dus die er vandaag maar onder gebouwd .
nadat ik ze erop had gebouwd starte hij niet meer . het start relais schakelt wel in en na 3x gooide hij hem ook niet meer rond :wtf :swear
dan maar achteruit onder de carport geduwd :???: hij doet dit vooral als hij lang stil heeft gestaan. kapotte accu ?? graag hierover jullie meningennou stoppen met lullen en deze pagina maar eens met :kewlpics vullen
17 mei 2014 om 20:22 #18222871Mooie sedan hoor … doet me terug denken aan de tijd dat ik net 18 was en nog met mijn rijbewijs bezig was … toen kreeg ik voor mijn verjaardag mijn eerste C-Kadett (rode 4-drs Berlina) en dat virus is nooit meer verdwenen :shock:
17 mei 2014 om 20:25 #18222872nice man
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.