Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › antenneversterker plaatsen vectra gts
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 december 2009 om 16:50 #17214716
aangezien ik zaterdag men andere parrot ga inbouwen en toch de radio(cdr2005) eruit moet hebben, dat ik er zo’n antenneversterker bij-in plug om beter ontvangst te krijgen:hmmz
ik vind het bereik van sommige zenders niet heel erg sterk namelijk.heeft dit nut???
gr Tom
2 december 2009 om 18:46 #17558739Nee
Je hebt al een antenneversterker standaard erin zitten
2 december 2009 om 18:51 #17558740wat kan ik er aan doen om nog beter ontvangst te krijgen dan?
ik luister altijd radio veronica maar dat is hier lastig te ontvangen(dit gaat met veel ruis en storing)
b.v.d.
2 december 2009 om 19:31 #17558741103.2 of 98.6??
zit je wel op de juiste frequentie??
als je wil weten of je goed ontvangst heb kan je dat heel makkelijk zelf testen.
ga naar je middengolf,MW en laat je radio zenders zoeken,niet handmatig maar laat je radio zelf zoeken.
vind je niks,heb je een ontvangstprobleem.
vind hij 2 of 3 zenders dan is het goed.
misschien val je net buiten het zenderbereik van je favoriete zender.
2 december 2009 om 21:06 #17558742origineel gepost door 14XE
103.2 of 98.6??zit je wel op de juiste frequentie??
als je wil weten of je goed ontvangst heb kan je dat heel makkelijk zelf testen.
ga naar je middengolf,MW en laat je radio zenders zoeken,niet handmatig maar laat je radio zelf zoeken.
vind je niks,heb je een ontvangstprobleem.
vind hij 2 of 3 zenders dan is het goed.
misschien val je net buiten het zenderbereik van je favoriete zender.
ik zit idd net op de grens van het bereik van veronica:(
als ik zo’n 15-20 min naar het westen rij heb ik perfect ontvangst maar bij huis is het net niet sterk genoeg:thumbdowndus gewoon zo laten is de enige oplossing:hmmz
2 december 2009 om 22:26 #17558743Ik weet niet of je de standaard antenne hebt gemonteerd of een kortere (tuning) antenne.
Indien je de tuning antenne geplaatst heb, probeer dan eens met de originele. Deze hebben een betere ontvangst als de tuning modellen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.