Antenne vervangen ? Astra F sedan.

Forumindex Forums Modellen Astra Antenne vervangen ? Astra F sedan.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Mike130784

Goede dag allemaal ,.ik heb sinds kort mn rijbewijs
      en heb daarbij een Opel Astra F Sedan 1.6i (5deurs) (1994) aangeschaft,
      de originele antenne was tot aan het pootje finaal afgebroken,.dus ik dacht ik koop een mooie kleine sportieve antenne,.Maar iemand enig idee hoe ik die kan bevestigen,? het gat waar de originele antenne uit komt is te wijd,.ik heb er m5/m6 schroefstuk bij gekregen maar nergens kan ik hem in bevestigen,. iemand een idee hoe dit op te lossen ?

Opel Newbie Mike

Famempeters

Beste Mike

wij zijn gewent aan een voorstel ronde :ovinden we nou eenmaal leuk.

ik probeer ff mee te denken met je .

de standaard antenne zat toch ??op het achterscherm ..bij de Astra sedan die wij hadden van 1993 indertijd wel zo,n fijne glimmende schuif antenne . (peciaal KNAK) leuk voor de jeugd

en die zit daar op de kabelboom aangesloten antenne kabel .

je zou dat gat met een stop grome of zwart (halford of automateriaal handel )dicht kunnen maken en de nieuwe antenne overal kunnen plaatsen die je wilt met een verlengkabel naar je aansluit punt lijkt me vrij simpel

of wil je hem op de zelfde plaats en de antenne voet overlapt wel het aan wezige gat maak je een plaatje voor aan de binnen kant van het scherm en met wat kit er tussen trek je de boel met het vast zetten nieuwe antenne tegen elkaar aan .

dus eff goed kijken ff knutzelen .

lukt het niet doe je je best niet genoeg.:sleeping

Bert

Neut3.24

origineel gepost door Mike130784
          Goede dag allemaal ,.ik heb sinds kort mn rijbewijs
          en heb daarbij een Opel Astra F Sedan 1.6i (5deurs) (1994) aangeschaft,
          de originele antenne was tot aan het pootje finaal afgebroken,.dus ik dacht ik koop een mooie kleine sportieve antenne,.Maar iemand enig idee hoe ik die kan bevestigen,? het gat waar de originele antenne uit komt is te wijd,.ik heb er m5/m6 schroefstuk bij gekregen maar nergens kan ik hem in bevestigen,. iemand een idee hoe dit op te lossen ?

Opel Newbie Mike

Dag Mike,

Bij mij is de antenne ook deels verdwenen, kabel van voor naar achter is er uit getrokken. ik had er geen zin in en heb voor 3 tientjes een raam antenne gekocht bij halfords. die zit op mn voor raam geplakt aan de bijrijderskant, draad weggewerkt. je ziet er eigenlijk niks van. alleen als je erop let ;)

ofzoals Bert zei, lekker knutsellen :P

Mike130784

origineel gepost door Famempeters
            Beste Mike

Sorry .,die heb ik inderdaad overgeslagen ,die zal ik zo eens overdoen,. maar goed erg bedankt voor de antwoorden en gaat zeker eens bedenken hoe ik dit dan gaat doen ,. de antenne voet zit inderdaad op het Linker Achterscherm.

Neut3.24

origineel gepost door Mike130784

origineel gepost door Famempeters
              Beste Mike

Sorry .,die heb ik inderdaad overgeslagen ,die zal ik zo eens overdoen,. maar goed erg bedankt voor de antwoorden en gaat zeker eens bedenken hoe ik dit dan gaat doen ,. de antenne voet zit inderdaad op het Linker Achterscherm.

raamantenne is niks? bezoek de sloop eens, miss kun je de antenne zo overschroeven

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.