Antenne rubber Vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Antenne rubber Vectra c

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276340
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      Hallo, ga ik vanmorgen naar de dealer om een nieuw rubber voor m’n dak antenne
      Tekopen blijkt dat rubber niet los tekoop te zijn voor een GTS-c1 alleen met de voet er bij en
      Kost het +-us (schrik niet) 180 uitjes :???: Ik zij nog is dat een aan bieding, belachelijk natuurlijk, ik had ook al op de sloop gekeken maar daar hoef je dus ook niet te gaan kijken
      Want ook die zien er net zo slecht uit, wel jammer dat dit niet los verkrijgbaar is.
      Maar wat nu ? Wie weet wat ?

      Vr,gr,jac.

      #18317333
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Inderdaad een nieuwe antenne ..
        Is niet los te krijgen.

        #18317334
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Antenne los halen een randje wegsnijden van het rubber en terug monteren en dan rondom kitten met silicone kit

          #18317335
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Bart-gsi, dat ga ik doen, geen gek idee :thumb

            Vr,gr, jac.

            #18317336
            dappie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2008

              Heb net gekeken maar als ik het op staande rubber randje een beetje van de antennevoet trek dan komt het ook onder de voet mee, het is net als of de antennevoet van binnen uit niet goed is aan
              Gedraaid, het rubber zit dus niet erg klem tussen het dak en de voet, ik zal dan toch het hemel van
              Achter los moeten maken om het nader te bekijken, (word vervolgd)

              #18317337
              dappie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2008

                Hallo, ik heb het rubber van de achterklep boven aan eens los gehaald en het hemel een stukje
                Naar beneden gehaalt, het was daar dus nat, het water kwam via de dak-antenne Binnen, ik heb nu voor voorlopig de boel afgekit rond de antennevoet, maar ik ga wel op Zoek naar een andere antenne
                Want echt mooi ziet het er niet uit.

                Vr,gr, jac.

                #18317338
                dappie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 July 2008

                  Hoi, Ik heb de antenne afgekit en dacht ik zal de hogedruk reiniger er eens over heen
                  Wapperen, toen ff koffie gedaan en weer eens kijken :( weer water links achterin, heb de bekleding
                  Rond het kleine achter raampje weg gehaalt en het raampje er uit gehaalt, nu moet ik wel zeggen dat die afdichting erg plat is van het raampje dus heb ik daar wat ramen kit op gesmeerd en ook op de rand waar het raam in komt, ook zag ik dat aan de boven van waar het raam in komt een lijst loopt
                  Die vast zit met popnagels ook daar heb ik wat kit over gedaan, nu de boel ff laten drogen en morgen
                  Er weer een bakwater er over gooien, ik word moedeloos van dat water, nu maar hopen dat het dicht is.

                  Vr,gr, jac.

                  #18317339
                  dappie
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 July 2008

                    Zo vanmorgen ff de hogedruk er weer over heen gewapperd en een rondje gereden, thuisgekomen
                    Meteen de achterklep geopend en ja hoor WATER, toen maar eens voorzichtig de linker dak lijst los
                    Gehaald, nu zit er aan de achterkant in de goot een plastic klemmetje wat vast zit met een popnagel
                    Deze zat bij mij dus los, en kon het zo heen en weer bewegen, ik heb de popnagel er uit geboord en met een beetje kit en een nieuwe popnagel het plastic klemmetje weer vast gezet, nu de kit ff uitlaten harden en dan nog eens kijken.

                    Vr,gr, jac.

                    #18317340
                    MONSTERCORSA
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 August 2004

                      ik heb er een haaievin overheen gezet :wub

                      #18317341
                      dappie
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 July 2008

                        Monstercorsa, zit daar ook een sproeier in dan voor het achter raam ? Maar moet wel zeggen
                        Dat ik de ik de bestaande er mooi op vind staan.

                        Vr,gr, jac.

                        #18317342
                        MONSTERCORSA
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          22 August 2004

                          nee dat niet maar alles is mogelijk als je handig bent

                          #18317343
                          dappie
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 July 2008

                            Hoe wou je dat doen dan ? Een losse sproeier er naast vind ik eigenlijk niet zo mooi staan, en dat er een boel mogelijk is tja :hmmz

                            Vr,gr, jac.

                            #18317344
                            PYRO
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 October 2006

                              Waar heb je die haaien vin gekocht?

                              Foto??

                              @MONSTERCORSA wrote:

                              ik heb er een haaievin overheen gezet :wub

                              #18317345
                              musti20
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                3 February 2012

                                Ik denk zelf dat ik Sugru ga gebruiken.
                                Hier voorbeeld video: https://youtu.be/EpC3K-BQRoE?t=51s” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                #18317346
                                richard-gts-v6
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 September 2014

                                  @musti20 wrote:

                                  Ik denk zelf dat ik Sugru ga gebruiken.
                                  Hier voorbeeld video: https://youtu.be/EpC3K-BQRoE?t=51s” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                  Dit wil ik ook wel gaan proberen en heb het zojuist maar besteld. Ben benieuwd. Bedankt voor de tip :thumb

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.