Angels eyes, maar welke Xenon ??

Forumindex Forums Modellen Astra Angels eyes, maar welke Xenon ??

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Demon3
    Deelnemer

Afgelopen jaar heb ik mezelf Angel eyes aangekocht:

Met de winter voor de deur wil ik graag overgaan naar Xenon verlichting omdat men mij verteld dat dit een betere lichtopbrengst geeft.

Maar waar moet ik op letten als ik ga zoeken naar een H7 HID set?
      uiteraard moet het met ik rekening houden met de Canbus van de wagen.

Ik wil dat het licht zo wit mogelijk is en vooral dat ik meer kan zien dan wanneer ik mijn halogeenlampen zou gebruiken (anders heeft het weinig zin om te veranderen).

Graag had ik van jullie wat tips en eventueel enkele goede adresjes (die ook naar België versturen).

Dillenvd
      Deelnemer

Even kijken wat voor fitting je moet hebben en wat je zegt, canbus.
        Qua kleur zou ik voor de 6000K gaan, dit is helder wit met een licht blauwe glans. Heb het zelf
        gehad op mijn Corsa, prachtige lichtopbrengst. Merk was Camco.
        Daarna een setje 8000K reservelampen gekocht, maar niet veel verschil in kleur met de 6000K. Dit kan per fabrikant verschillen.

Jefkere

Mooi dat je al voor lenskoplampen gaat, want in de originele halogeen koplampen is het echt GIGANTISCH verblindend en veel strooilicht (heb ik zelf ook gehad en dan toch maar de originele xenon units gestoken en bekabeld. Als je echt wit licht wilt zien terwijl je rijdt zou ik inderdaad ook zoals hierboven vermeld de 6000k nemen! Pilot setjes blijf ik het best vinden, ze zijn wel best prijzig.

Demon3
          Deelnemer

een maat van mij heeft deze steken:
            http://www.navaudio.nl/products/Xenon-sets-H1%2C-H3%2C-H4%2C-H7-D2S%2C-D2R%2C-9005%2C-9006-en-Bi-Xenon.html

Maar naar mijn mening geven mijn halogeenlampen meer licht dan zijn xenon, 8000K (hij heeft ook de Angel Eyes)

Heeft dit misschien te maken dat het maar een setje is van 50 euro ??
            Want in dat geval wil ik gerust wat meer uitgeven om toch een beter zicht te hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.