Angel Eyes Zafira-A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Angel Eyes Zafira-A

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
  • Auteur
    Za4ra OPC
    Deelnemer

Dit weekend zal ik wat foto’s maken.

Za4ra OPC
      Deelnemer

Hierbij de foto’s:

VectraSport

netjes hoor! tis nog moeilijk op de foto te krijgen hé! maar zie ik het nou goed, geven jou devil eyes strak wit licht?? niet blauwig????

gr, ZafiraSport

Za4ra OPC
          Deelnemer

Het is echt helder wit. Ik zal er morgen even goed naar kijken. Bij jou een blauwe tint?
            Ik heb bij het dimlicht cool blue lampen erin gezet. Dus wit licht i.p.v. geel licht. Die coolblue lampen ga ik er ook bij de mistlampen in zetten.

VectraSport

hum apart, jaa mijn devil eyes geven zeg maar diezelfde kleur weer als de Audi look zal maar zeggen… daarom was ik al aan het zoeken naar Xenon H1 setjes enzo… maar ben daar nog niet helemaal uit.

Za4ra OPC
              Deelnemer

Ooooh, zo bedoel je. De led lichten zijn inderdaad helder wit (met soms een blauwe gloed) en zijn helderder dan het dimlicht. Xenon zou inderdaad qua kleur beter passen. Kleurtemperatuur 6000k of 8000k. Ik heb nu 4000k erin zitten (gewoon lampje).

VectraSport

okeee dan hebben we het inderdaad hetzelfde hoor, had op mijn foto’s gekeken… op de camera lijken de ledlampjes witter als in het echt…

zakaro28
                  Deelnemer

hallo heb een vraagje.
                    ik ga de 31ste xenon inbouwen in me zafira en wil dan ook devil eyes erin laten zetten.

mijn vraag is dus nu gaat dat wel samen?devil eyes en xenon?

gr Zakaria

Cobus
                    Deelnemer

origineel gepost door zakaro28
                      hallo heb een vraagje.
                      ik ga de 31ste xenon inbouwen in me zafira en wil dan ook devil eyes erin laten zetten.

gr Zakaria

Geen probleem.
                      Had dezelfde vraag maar is beantwoord door Gm-tunning
                      Dit kan zonder meer.
                      Alleen wettelijk gezien moet je dan ook koplampsproeiers hebben.

zakaro28
                      Deelnemer

origineel gepost door Cobus

origineel gepost door zakaro28
                        hallo heb een vraagje.

gr Zakaria

Geen probleem.
                        Had dezelfde vraag maar is beantwoord door Gm-tunning
                        Dit kan zonder meer.
                        Alleen wettelijk gezien moet je dan ook koplampsproeiers hebben.

Geplaatst op: 03-11-2009

Goed nieuws voor wie graag xenon in zijn auto wil laten monteren. Er is het één en ander verandert, waardoor een conversie naar xenon niet langer illegaal is.
                        Zoals de meesten zullen weten, is er per 1 mei 2009 een wetswijziging doorgevoerd met betrekking tot de montage van xenon achteraf. In het Reglement Voertuigen was bepaald dat xenon vanaf die datum alleen nog gemonteerd mocht zijn in lichtarmaturen met een speciale codering. Die codering zit alleen op lichtunits waarin af fabriek al xenon is gemonteerd, waardoor montage achteraf in een normale koplampunit vrijwel onmogelijk werd.
                        Inmiddels is gebleken dat deze permanente eis strenger is dan de toelatingseisen die in Nederland gelden. Met name auto’s die uit het buitenland worden ingevoerd, konden onmogelijk aan de regel voldoen. De codering in de lichtarmaturen wordt namelijk niet in alle landen toegepast.
                        Volgens de wet kan het nooit zo zijn dat een permanente eis strenger is dan de toelatingseisen. Immers zou dat betekenen dat er auto’s worden toegelaten op de weg die direct ook weer strafbaar zijn omdat ze niet aan de permanente eisen zouden voldoen.
                        Er is daarom besloten om de regel per 1 januari 2010 uit het Reglement Voertuigen te schrappen. Echter is de overtreding met feitcode N554 per 1 oktober 2009 verwijderd. In de praktijk betekent dit dat je pas vanaf 1 januari 2010 weer xenon mag monteren, maar er vanaf dit moment al niet meer voor bekeurd kan worden. De overtreding bestaat voor de politie simpelweg niet meer.

10 berichten aan het bekijken - 51 tot 60 (van in totaal 60)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.