Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › angel eyes tbv signum
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 juni 2012 om 10:53 #17249742
Hallo, ik zag op bijv. cargoods angel eyes te koop. Weet iemand wat voor kleur licht de ringen geven? Ik heb zelf even gegoogled maar alle sigs met angel eyes hadden wit geel (normaal) licht. Ik heb 8000k xenon in de auto, dus zou het mooi zijn als het overeen komt. En is xenon zonder problemen in te bouwen bij die angel eyes of moet je speciaal zo’n inbouwset erbij kopen die ze aanbieden?
19 juni 2012 om 14:54 #18038711Achteraf xenon is beetje frot.. maar het kan wel.. Geeft wel vergeeld licht die ringen ja
Zou zelf gaan voor een setje origineel met xenon.Exclusieve auto rijden, dan staan angle eyes een beetje sober naar mijn zin..Maar ieder zijn smaak ;)
20 juni 2012 om 05:15 #18038712Toch raar dat er voor signum geen angel eyes zijn met wit licht. Of lampen met DVR. Maargoed, mijn hoofddoel is donkere koplampen aanschaffen want heb nu de standaard kleurloze en in 1 komt er iets vocht. Plus dat ik de donkere mooier vind. Wat voor koplampen zijn dat in jou avatar dan?
20 juni 2012 om 10:39 #18038713@David.N wrote:
Toch raar dat er voor signum geen angel eyes zijn met wit licht. Of lampen met DVR. Maargoed, mijn hoofddoel is donkere koplampen aanschaffen want heb nu de standaard kleurloze en in 1 komt er iets vocht. Plus dat ik de donkere mooier vind. Wat voor koplampen zijn dat in jou avatar dan?
JA precies is dat mooier! ik heb fabriek af xenon.. voorheen had ik ook chrome lampen..Wilde ook zwarte maar xenon werd dat al snel lastig..toen heb ik ze zelf aangepast ;)
Check mijn howto zoals ik die destijds heb opgesteld: viewtopic.php?f=129&t=163663
:thumbup
20 juni 2012 om 15:41 #18038714Hmm, dat heb je best knap gedaan. Ik zou dat denk ik wel kunnen, maar ik denk dat ik toch nieuwe koop om 2 redenen. de eerste en belangrijkste reden is dat er kleine haarscheurtjes in die van mij zitten, wat IN het plastic zit, dus dat valt er niet uit te polijsten. en de 2e reden is dat ik dan een dag of niet kan rijden.
Maar nu was ik een beetje aan het rondneuzen en het viel mij ook dat er zowiezo 2 verschillende donkere koplampen zijn, de 1 nog donkerder dan de ander. En er zitten ook nogal prijsverschillen in.van 135 voor een set tot 225 voor een set.
Waar kan ik ze het beste halen, en ze moeten wel een aansluitng hebben voor het elektrisch afstellen, en mijn xenon is niet af-fabriek maar heb ik er zelf ingebouwd.20 juni 2012 om 18:49 #18038715Ja je moet het wel even een dagje overslaan, maar er zitten 7 dagen in de week, misschien dat je alle dagen de auto rijdt kan ook…
Ik zou gaan voor een beetje kwaliteit, pak niet de eerste de beste dan, want dan zit je weer te klooien met aansluiten.. MEestal zijn de wat duurdere direct in te pluggen.. Daarnaast kun je altijd aftermarket xenon erin doen, maar niet altijd wordt dit goedgekeurd (je hebt geen automatische hoogteverstelling en je kap is er niet altijd voor gemaakt (het reflector gedeelte) Daarnaast heb je waarschijnlijk ook geen koplampsproeiers..) Xenon is wel heel mooi, maar weet waar je aan begint met aftermarket..
Anders even bij GMtuningparts kijken (in Best) Die heeft ook wel het een en ander of kan veel aankomen :thumb
Kost wel wat, maar dan heb je wel beetje meer kwaliteit.. Ojah en kijk bij Vectra C, zijn identiek aan de signum…. daar staan veel soorten20 juni 2012 om 21:09 #18038716Bedankt voor je reactie en je tips. Ik heb wel elektrisch verstelbare koplampen en dit werkt ook gewoon met xenon er in. ik heb geen koplamp sproeiers maar dit is niet verplicht in combinatie met xenon, althans tot een bepaald bouwjaar als die regel nog bestaat. In mijn Agila had ik ook xenon, ruim 2 jaar en nooit geen problemen mee gehad behalve dat ik een verstrooid lichtbeeld had. Maar met de koplampen die in de signum zitten heb ik wel een mooi strak lichtbeeld.
Ik weet niet zo goed met wat voor problemen ik te maken kan hebben?
Ik ga eens op zoek naar koplampen en als ik een keus gemaakt heb zal ik wel ff een link plaatsen, ter goedkeuring van jou/jullie ;)20 juni 2012 om 21:18 #18038717mag je altijd een bixenon inbouwen :-o
dat zijn zeker mooie nette lampen met prima licht20 juni 2012 om 21:28 #18038718@FKsport, Ik zat net op de site te kijken van die Gmtuningparts, en toen zag ik ineens 2 type angeleyes koplampen. 1 met 2 verlichte ringen, en de andere (een tikje duurder) en daar staat bij ”met verlichte LED ringen”. Als het goed is geven die dan wit-blauwig licht toch? Dat zou wel netjes staan dacht ik zo. En ze hebben er zelfs koplampen met ingebouwde dagrijverlichting, maar dat ziet er wel een beetje kitsch uit volgens mij.
21 juni 2012 om 09:21 #18038719Ja led kan ander licht geven en is veel sjieker.
Maar je hebt wel hoogteregeling, maar niet automatisch. Als je dan over een drempel rijd of heuvel passen de lampen zich niet automatisch aan, dan kun je de ander verblinden. Xenon is apart verhaal ( is niet voor niets zo duur)21 juni 2012 om 12:54 #18038720Aha dat bedoel je met hoogteregeling, mijne is indd. niet automatisch. Maar ik denk dat ik die lui is ff een belletje ga doen en als die ringen werkelijk blauw/wit licht afgeven dat ik dan een setje ga bestellen, in de donkere uitvoering uiteraard.
Of raad je/jullie dit af en kan ik beter de standaard koplampen in donkere uitvoering halen?
Pff… moeilijke keuzes ook allemaal :???:21 juni 2012 om 13:29 #18038721Ik zou eens bellen naar GM, dan weet je al snel meer. En ook meteen vragen wat de mogelijkheden zijn voor xenon ;)
Er is genoeg keus, meestal moet je zelf doen wat je wil, er zijn meerdere smaken. En als het jezelf naar de zin is, dan is het goed toch. :thumb
22 juni 2012 om 15:52 #18038722Ik heb ze net ff gebeld en de ringen geven indd. mooi wit/blauw licht af. En er kan prima xenon ingebouwd worden. Ik ga ze NU bestellen :) :) :)
22 juni 2012 om 16:14 #18038723Super! Wel foto’s van het resultaat hier plaatsen wanneer ze op de auto zitten ;) :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.