angel eyes met xenon?

Forumindex Forums Modellen Astra angel eyes met xenon?

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    bjornspiering
    Deelnemer

hallo mensen
      had een vraagje!
      heb een astra g met angel eyes en heb er h1 lampen in zitten maar ik vindt dat ze bagger licht geven de orginele koplampen hadden een veel betere licht bundel.
      als ik er xenon 6000K in doe verandert het lichtbeeld dan veel of is er dan nog niet egt een verschil?

Juffer1
      Deelnemer

Het lichtbeeld op zich zal niet veranderen doordat je nu opeens xenon gaat plaatsen.
        Lichtbeeld wordt voornamelijk bepaald door de lens & reflector.

Met het slechte lichtbeeld, bedoel je daar trouwens mee dat je weinig licht op de weg hebt of dat er vlekken en vage lijnen inzitten ?

wim-v6
        Deelnemer

Slecht lichtbeeld:

Bij Vele mindere merken Angel eyes is het lichtbeeld inderdaad belabberd.

deze hebben vaak veel strooilicht, en dat word inderdaad VERSTERKT door de Xenon (dan gaat het opvallen)

slecht lichtbeeld kan ook door een GOEDKOPE Xenon set worden veroorzaakt.

Willem

bjornspiering
          Deelnemer

ik bedoel dat ik gewoon slecht zicht het weinig belichting op de weg en als je naar de lampen kijkt lijkt het heel scherp maar als je weer op de weg kijkt heb je echt weinig zicht.

bjornspiering
            Deelnemer

wat zijn wel goede angel eyes? heb die met die drie letjes voor in volgens mij zijn ze van FK

wim-v6
              Deelnemer

Weinig licht op straat, en Fel licht als je erin kijkt.

Dit hadden we met een BMW325i met ”budget angel eyes.

plaatje hout ervoor en lichtbeeld bekeken, was meer een Vlek te noemen dan werkelijk lichtbeeld.

Toen een Xenon lampje van mij erin gezet, (pilot) nog geen lichtbeeld..

Lag aan de angel eyes dus

aan mijn Pilot set lag het niet in ieder geval, kijk maar naar het beeld van mijn ABM angel eyes:

FK zou goed moeten wezen

Zitten de lampje niet op zijn kop of scheef in de lamp geplaatst??

hoe is het lichtbeeld als je er een plaat voor zet??

Willem

Blue-Dragon
                Deelnemer

Depo is het zelfde als FK.:thumbup

bjornspiering
                  Deelnemer

Mmm…. dat is in ieder geval al een betere licht bundel.
                    de verlichting van mij is wel goed afgesteld maar ben er niet echt over te spreken kwa lichtbundel vindt niet echt dat ze goed licht geven zou binnen kort even een foto maken!

bjornspiering
                    Deelnemer

ojah even terug komen op het merk wat ik heb! dat is JOM en ik zou niet weten of het goed is maar volgens mij is het niet egt wat :D

dany87

ik denk dat het aan jom licht

mijn vriendin heeft ook voor der golf 2 jom angel eyes en die kwamen niet eens door de apk van wegen het licht beeld.

ik heb ook die angel eyes met 3 leds appart (voor de astra g) mijn licht beeld viel ook wel tegen maar dat kwam omdat de lampen er niet helemaal goed in zaten.

ik zag allemaal vlekken op de weg.

maar ik heb er nu ook xenon in zitten en ook die lampen paste niet echt lkkr moest ze een beetje aan passen.

ik heb ook h1 maar de xenon lamp moet een kwart slag draaien anders past hij er niet in.
                        maar dan past het ijzeren klemmetje niet goed meer.

dus moest ik ff wat aanpassen.

bjornspiering
                        Deelnemer

oke thnx voor de info, ik denk dat ik over ga op de xenon projecters die zijn er ook wel gaaf uit!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.