Angel eyes LED

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Angel eyes LED

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227481
    luger
      Lid sinds:
      4 September 2010

      Hallo allemaal,

      Heb van de week mijn angel eyes met witte led ringen geplaatst
      Maar stuiten vervolgens op het volgende (wat vast meer mensen
      hebben ervaren) en dat is dat bij het openen en sluiten van de deuren
      de LED ringen nog even na knipperen iemand enig idee hoe dit kan?
      En tevens krijg ik bij het starten van de auto een melding in mijn b.c.
      Dat mijn parkeerlicht links voor nagekeken moet worden? Wat ik erg
      raar vind aangezien het alleen links voor is. En als mijn parkeerlicht
      Vervangen is zeg maar bij de nieuwe lampen door de ringen zou hij het voor zowel
      aan de linker als aan de rechter aan moeten geven!? En de ringen doen het gewoon?:wtf iemand misschien enig idee deze “leek” te helpen???
      BVD,

      Lu

      #17746661
      afterburner27
        Lid sinds:
        9 September 2010

        UEC met opcom op xenon laten zetten..is het over…
        Of extra weerstanden plaatsen zodat de UEC denkt dat de lampjes van je stadslichten nog in orde zijn..
        Deze trekken namelijk meer stroom dan de angeleye leds…
        BC zegt dan dat je stadsverlichting defect is…

        Iemand in de buurt even een opcom eraan laten hangen, en probleem is verholpen…
        ALs je aangeeft welke regio, dan meld zich vanzelf iemand hier die een opcom bezit. we zijn hier namelijk om elkaar te helpen…

        :wors:wors:wors

        #17746662
        luger
          Lid sinds:
          4 September 2010

          @ Nico
          UEC op xenon laten zeggen?? Wat is UEC als ik vragen mag? Ennn ik heb geen xenon hoor (helaas NOG niet) en ja dat is wel logisch idd dat die ledjes minder trekken. Maaarrr ik woon in Anna Paulowna Noord Holland. Nou in ieder geval hartstikke bedankt Nico.
          Gr.
          Lu

          #17746663
          afterburner27
            Lid sinds:
            9 September 2010

            origineel gepost door luger
            @ Nico
            UEC op xenon laten zeggen?? Wat is UEC als ik vragen mag? Ennn ik heb geen xenon hoor (helaas NOG niet) en ja dat is wel logisch idd dat die ledjes minder trekken. Maaarrr ik woon in Anna Paulowna Noord Holland. Nou in ieder geval hartstikke bedankt Nico.
            Gr.
            Lu

            UEC = The underbonnet ECU. Oftewel zit er onder je motorkap een ecu die dit soort zaken in de gaten houd.
            Iemand die een opcom heeft kan dit aanzetten voor je.
            Indien hij op xenon staat kontroleerd hij de afgenomen stroomsterkte van de lampen aan de voorzijde niet meer, en geeft dan ook geen foutmelding meer.

            Er is vast nog wel een andere methode hiervoor, maar dan moet je weerstanden gaan gebruiken zodat de ledringen dezelfde stroomsterkte opnemen als een normaal lampje..
            Maar dat vind ik een flut oplossing, net als die canbus kabels voor xenon….ik heb ze er niet tussen zitten, produceerd alleen maar onnodige warmte ….

            is er iemand in de buurt met een opcom???
            graag een reactie achterlaten..

            :thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.