Angel Eyes (FK) of Projectorkoplampen (FK) met Xenon

Forumindex Forums Modellen Astra Angel Eyes (FK) of Projectorkoplampen (FK) met Xenon

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Kennyvh

Beste Opelbezitters,

Voor mijn Astra G uit 2002 ben ik op zoek naar angel eyes, nu weet ik dat je dan het beste kan gaan voor FK doch heb ik een vraagje. Nu is het zo dat de ringen meestal een geel licht geven, weet iemand van jullie of deze ook verkrijgbaar zijn met echt wit/blauwe ringen?

Daarnaast twijfel ik ook nog over het volgende setje http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/001590.html, ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft? Persoonlijk lijken mij projectorkoplampen met Xenon een betere keuze, toch wil ik graag wat advies.

Bij voorbaat dank,
      Kenny

Baas J.
      Deelnemer

210 euro veel te duur.

Check duitse ebay. Heb je dezelfde van DEPO voor 130?

Gewoon projectorkoplampen kopen.

Welkom trouwens ;)

Kennyvh

Dankje,

Ik heb eventje op de Duitse Ebay rondgekeken, maar dat wordt nog stevig zoeken geblazen wil ik de juiste vinden. Enig verschil tussen de DEPO en de FK’s overigens?

Juffer1
          Deelnemer

Let ook goed op de punten waar ik je via het andere forum ook al heb op gewezen : er zit verschil tussen de OEM units onderling !

De duitse Ebay units mogen dan wel 20 euro goedkoper zijn, maar zijn 99% multistekker uitvoeringen waardoor je je een hoop extra werk op je dak haalt.
            Daarnaast mag je voor je garantie ook terug naar de verkoper (in Duitsland).

Kennyvh

Hmm, er is zoveel aanbod wat betref projectorkoplampen dat ik door de bomen het bos niet meer zie…

Baas J.
              Deelnemer

origineel gepost door Juffer1
                Let ook goed op de punten waar ik je via het andere forum ook al heb op gewezen : er zit verschil tussen de OEM units onderling !

De duitse Ebay units mogen dan wel 20 euro goedkoper zijn, maar zijn 99% multistekker uitvoeringen waardoor je je een hoop extra werk op je dak haalt.
                Daarnaast mag je voor je garantie ook terug naar de verkoper (in Duitsland).

In de meeste advertenties staat duidelijk of het ellendige multistekkers zijn of dat ze gewoon op je bestaande bekabeling past.

Kennyvh

Even een schopje om dit topic weer wat actiever te krijgen.

De twijfel tussen projectorkoplampen en angel eyes met Xenon is er nog steeds en het grote aanbod op de markt maakt het er niet beter op. Als iemand nog suggesties heeft voor koplampunits of ervaringen met bepaalde koplampunits wil delen dan hoor ik dat graag.

Daarnaast heb ik nog een vraag over de Xenon, bij mij is niet bekend of de Astra G (met boordcomputer) een canbus systeem heeft. Misschien weet iemand hier meer over?

Gr. Kenny

oeshkar
                  Deelnemer

Ik heb vorige week een setje depo projectors ingebouwd, deze hadden multistekkers. Mijn plan van aanpak: zoek twee multistekkers van een Corsa-C of een Combo (Corsa met laadruimte) en soldeer de correcte draden op fittingen van de lampen welke je ook van de sloop meeneemt (soldeerplekken goed waterdicht maken met kit of in mijn geval hotglue). Wat je dan als eindresultaat hebt is een soort van adapterkabel welke je zo tussen je bestaande bedrading kan zetten. Let wel dat er bij sommige van de lampunits een aantal onderdelen bij moeten worden gekocht (denk aan pasringen voor het dimlicht en speciale knipperlichtfittingen) waardoor het kostenplaatje ongeveer €50,- hoger ligt.

oh, en voor zover ik weet heeft de G geen canbus

OscaR-16v
                    Deelnemer

angel eyes zien er opzich leuk uit, maar hoef ze zelf niet weer.

de ringen vervagen helemaal als je gewoon licht op hebt. helemaal als je wit/blauwe ringen hebt. vindt ik persoonlijk nergens naar lijken.

ging ik eerder voor de xenon koplampen, oogt een stuk luxer en moderner.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.