Angel eyes astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Angel eyes astra g

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    ramon851

Hallo.
      Ik sta op het punt om angel eyes te kope.
      Alleen is mijn vraag ( sorry maar heb nie zo heel veul verstand van ).
      Kan ik de orginele koplampen gewoon vervangen door deze angel eyes of moet ik er dan weer van alles bij halen.

Gr ramon851

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Jidda

hoi ramon851,

Je kunt de angel eyes koplampen voor zover ik weet gewoon monteren, maar kijk wel effe of je koplampverstelling elektrisch is van binnenuit, mocht dat wel het geval zijn kijk dan als de andere koplampen ook elektrische aangestuurd kunnen worden. Niet dat het echt een probleem moet zijn.

succes

gr

Shane_Astra_g
        Deelnemer

Dit moet gewoon kunnen, kijk ook of die angel eyes plug and play zijn. Anders moet je dalijk draden gaan knippen enzo. Krijg je er ook lampjes bij? Misschien dat die angel eyes andere fittingen hebben. Als je elektrische verstelling hebt de motortje overzetten van andere lamp.

ramon851

@Jidda wrote:

hoi ramon851,

Je kunt de angel eyes koplampen voor zover ik weet gewoon monteren, maar kijk wel effe of je koplampverstelling elektrisch is van binnenuit, mocht dat wel het geval zijn kijk dan als de andere koplampen ook elektrische aangestuurd kunnen worden. Niet dat het echt een probleem moet zijn.

succes

gr

Oke dankje
            Zag dat het zonder stel motoren zijn en inclusief lampen.
            Zal voor de zekerheid ff kijken of het olug en play is

Heks

Ik moest bij mn Corsa 1 kabel per kant een klein stukje verlengen, voor de rest gewoon plug en play.

(oke en ik moest zo nodig xenon erbij prutsen, dat was wel iets meer werk, maar dat zat voornamelijk in de voorbereiding)

ramon851

@Heks wrote:

Ik moest bij mn Corsa 1 kabel per kant een klein stukje verlengen, voor de rest gewoon plug en play.

(oke en ik moest zo nodig xenon erbij prutsen, dat was wel iets meer werk, maar dat zat voornamelijk in de voorbereiding)

Voor zo ver ik ze zie hoef ik gelukkig niks te verlengen en zo.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.